به مناسبت میلاد امام حسن(ع)ویژه برنامه جشن و مولودی خوانی به همراه ضیافت افطار در سپاه ناحیه دهلران برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۶۱۰۴
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ; به مناسبت میلاد امام حسن(ع) کریم اهل بیت علیه السلام مراسم مولودی خوانی و افطاری سربازان سپاه ناحیه دهلران با حضور فرمانده و پرسنل این ناحیه برگزار شد.

سرهنگ پاسدار اردشیر اکبری فرمانده سپاه ناحیه دهلران در این مراسم با تبریک میلاد امام حسن(ع) و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان ماه خودسازی و تقرب الهی است و می بایست همه ما از این لحظات پربار و سرشار از معنویت استفاده کنیم.

وی افزود: در این ماه درهای رحمت الهی به روی همگان باز است و می بایست افراد انبیا و اولیاء الهی را در این ماه برای مستجاب شدن دعاهای خود واسطه قرار دهند.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران با اشاره به لزوم تعمق در زندگی و سیره انبیای الهی تصریح کرد: دشمنان اسلام همواره درصدد از بین بردن اسلام و تعالیم اسلامی بوده اند اما به واسطه خواست و اراده خداوند انسان های حق طلبی که برای رضای خدا گام بر می دارند نامشان همواره جاودان و ماندگار خواهد بود.

وی با اشاره به نقش آفرینی جوانان در دوران دفاع مقدس گفت: آینده کشور به دست شما جوانان رقم خواهد خورد و عزت و سرافرازی امروز ملت ایران با رشادت ها و فداکاری ها جوانان دیروز این مرز و بوم حاصل شده است و می بایست جوانان امروز ادامه دهنده راه جوانان دیروز باشند.

سرهنگ اکبری خاطر نشان کرد: جوانان می بایست با حس مسئولیت با مسائل مختلف کشور و جامعه برخورد کنند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار