حمیدرضا
سرمربي طرح صالحين سازمان بسيج هنرمندان ايلام:
سرمربي طرح صالحين سازمان بسيج هنرمندان ايلام گفت:كاري كه دشمن مي كند شبيخون فرهنگي و غارت فرهنگي است و امروزه دشمن مي خواهد راه ابتكار را از ما بگيرد و فرهنگ ناصحيح خود را بر ما القاء نمايد.
کد خبر: ۸۵۳۶۰۴۷
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علي چراغي پور سرمربي طرح صالحين سازمان بسيج هنرمندان استان ايلام در جلسه مجمع قشر سازمان بسيج هنرمندان ايلام در هتل زاگرس ، به بيان مطالبي در خصوص فريضه امر به معروف و نهي از منكر پرداخت.

وي با بيان اينكه 22 آيه از قرآن مجيد در مورد فريضه امر به معروف و نهي از منكر بيان شده است عنوان كرد : در تفسير سوره مباركه "عصر" اشاره شده است؛ سوگند به عصر كه انسانها در خسران و زيان هستند مگر آن تعداد افرادي كه ايمان آورده و ديگران را به صبر و شكيبايي سفارش نمايند.

چراغي پور، در ادامه به آيه شريفه "و تواصوا بالصبر" اشاره كرد و ابراز داشت: در اين آيه به فريضه امر به معروف اشاره شده و نمونه بارز اين واجب ديني را مي توان به سفارشات لقمان حكيم به فرزندش اشاره نمود كه بر برپاداشتن نماز و امر به معروف تاكيد بسيار داشته اند.

اين مسئول، در ادامه اظهارات خود،به فرمايشات مقام معظم رهبري پيرامون امر به معروف و نهي از منكر اشاره كرد و عنوان داشت: معظم له، بارها اشاره نموده اند كه بسيجي بايد در وسط ميدان باشد ، تا فضيلت هاي اصلي انقلاب زنده بماند، وظيفه اش را بشناسد و با همان روحيه بسيجي كه از آغاز انقلاب و دفاع مقدس داشتند امر به معروف و نهي از منكر را بجاي آورند.

وي در ادامه به تلاشهاي دشمن در توسعه و اشاعه فرهنگ غلط و گسترش فحشا اشاره كرد و ابراز داشت: كاري كه دشمن مي كند شبيخون فرهنگي و غارت فرهنگي است و امروزه دشمن مي خواهد راه ابتكار را از ما بگيرد و فرهنگ ناصحيح خود را بر ما القاء نمايد.

سرمربي طرح صالحين سازمان بسيج هنرمندان با بيان اينكه همه بايد آمران به معروف و ناهيان از منكر باشند تصريح كرد: انسان بايد ابتدا خودش را اصلاح كند،چراكه كسي كه خودش آلوده و گرفتار باشد نمي تواند مدافع فضيلت ها و ارزشهاي ديني باشد.

وي اذعان داشت: قانون حمايت از آمران به معروف به تصويب مجلس شوراي اسلامي رسيده است و ماموران رسمي و قضايي مدافع آمرين به معروف هستند و تحت هيچ شرايطي حق دفاع از مجرم را ندارند.

روحاني برجسته ايلامي،دفاع از نمازگزاران توسط دستگاههاي اجرايي را واجب دانست و تصريح كرد امر به معروف همچون نماز يادگرفتني و از واجبات است و همه بايد اين مسائل را يادبگيرند و اين وظيفه ديني را بجاي آورند .

چراغي پور در ادامه به امر به معروف لساني اشاره كرد و عنوان داشت :تذكر لساني تكليف آحاد جامعه اسلامي است و اگر كار به برخورد كشيد ،مسئولين بايد وارد عمل شده و نقشه عملي خود را وارد نمايند.

وي اظهار داشت چيزي كه جامعه را اصلاح مي كند نهي از منكر لساني است و اگر از اوايل انقلاب تا كنون نيروهاي بسيجي و ولايي نبودند نظام شكننده مي شد و ما نمي توانستيم در مقابل حربه هاي دشمن پيروز شويم.

سرمربي طرح صالحين سازمان بسيج هنرمندان ايلام در پايان اظهارات خود انقلاب را مزرعه ثمربخشي توصيف كرد كه دشمنان با تيرهاي فساد و آلوده ، سعي در به آتش كشاندن آن نمودند كه بحمداله نقشه شوم دشمنان با تلاش نيروهاي حزب الهي،بسيجيان و مردم فهيم ايران اسلامي شكست خورد و اگر نيروهاي حزب الهي و مردم با انقلاب باشند هيچ قدرتي نمي تواند با جمهوري اسلامي مقابله نمايد.


ارسال نظرات