رحیم پور ازغدی در گفتگو با بسیج:

تفکر مسموم دستگاه‌های اجرایی مانع تحقق اقتصاد مقاومتی است

امروز تولیدکنندگان ما از قوانینی که بدون هیچ مطالعه و دانشی در ادارات و مؤسسات دولتی اجرا می شوند، رنج می برند و این مشکلات به مراتب بیشتر از تحریم ها به اقتصاد کشور ضربه می زنند.
کد خبر: ۸۵۳۵۹۵۲
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
حیدر رحیم پور ازغدی فعال اقتصادی و کارشناس کشاورزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه برخی ها مشکلات اقتصادی کشور را حاصل محاصره اقتصادی می دانند، اظهار داشت: این طرز فکر درست نیست. ما تا زمانی که در محاصره اقتصادی و تحریم های بیگانگان قرار داریم مجبور هستیم برای رهایی از مشکلات راه حل مناسب بیابیم.

وی با تأکید بر اینکه می توان از محدودیت های ایجاد شده استفاده مناسب برد، تصریح کرد: امروز فرهنگ استفاده از تولید ملی در کشور وجود ندارد. مردم باید تجملات را کنار بگذارند و با استفاده از محصولات داخلی عرصه را برای ورود کالای خارجی به کشور تنگ کنند که در این صورت اقتصاد کشور با تحولی مثبت مواجه خواهد شد.

این فعال اقتصادی در ادامه گفت: مشکل اقتصاد ما تحریم ها نیست بلکه قوانین و سیاست های نادرستی است که در بخش اقتصاد کشور اعمال شده اند. امروز تولیدکنندگان ما از قوانینی که بدون هیچ مطالعه و دانشی در ادارات و مؤسسات دولتی اجرا می شوند، رنج می برند و این مشکلات به مراتب بیشتر از تحریم ها به اقتصاد کشور ضربه می زنند.

وی با بیان اینکه محدودیت ها همیشه برای ملت انقلابی ما دستاوردهای گران بهایی داشته است، افزود: در دوران دفاع مقدس ما حتی محتاج سیم خاردار بودیم اما به لطف خدا و همت بسیجیان به نقطه ای رسیده ایم که قدرت های منطقه از موشک های ایران در هراس هستند.

رحیم پور ازغدی در خاتمه با بیان اینکه عزم جدی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در دستگا ه های اجرایی وجود ندارد، گفت: متأسفانه امروز در ادارات دولتی نا فکری مسموم و غرب زده وجود دارد که اجازه نمی دهد سیاست های اقتصاد مقاومتی به مرحله اجرا برسد.

ارسال نظرات