خبرهای داغ:
امام جمعه قزوین:

کشور با حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی به موفقیت خود ادامه می دهد

امام جمعه قزوین گفت: درمذاکرات نتیجه هر چه که باشد،کشور در مسیر اقتصاد مقاومتی حرکت کرده و موفقیت خود را ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۸۵۳۵۹۵۱
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری از قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در خطبه این هفته نماز جمعه در مسجد النبی اظهار کرد: در مذاکرات هسته ای رهبر معظم انقلاب بر این امر تاکید داشته اند که در برابر دشمنان کشورمان هوشیار باشند و با توکل بر خدا در این مسیر حرکت کنند.

وی افزود: در این مذاکرات نتیجه هر چه که باشد،کشور در مسیر اقتصاد مقاومتی حرکت کرده و موفقیت خود را ادامه خواهد داد در این میان، دشمنان در صدد هستند تا با نگاه تضعیف کننده، عزت ایران را در مذاکرات هسته ای به زیر سوال ببرند.

عابدینی تصریح کرد: در دیدگاهی دیگر، آمریکا را کد خدایی می دانند که آذوقه را ما را در گرو حل مذاکرات قرار داده است و معتقدند که باید مرگ بر آمریکا تعطیل شود که این دیدگاه دیگر قابل قبول نبوده و کاملا طرد شده است.

کشور دنبال توافق عزتمندانه است

امام جمعه قزوین ادامه داد: مقام معظم رهبری با حمایت از تیم مذاکره کننده کشورمان با رویکرد علوی پشت سر فرزندان خود ایستاده و حامی آنان است از سوی دیگر طبق بیانات مقام معظم رهبری، این امریکاست که نیازمند مذاکره با ماست ولی در حال حاضر این موضوع را با نیت بد طور دیگری جلوه می دهد.

به گفته عابدینی، کشور دنبال توافق عزتمندانه است و در هر شرایطی جایگاه استقلال و آبروی نظامی خود را حفظ  خواهد کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با اتکا بر استعدادها، منابع داخلی و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی می توانیم معضل بیکاری را در کشور حل کنیم.

ملت همچنان پشت سر رهبری در مسیر عزت و استقلال ایستاده است 

امام جمعه قزوین با بیان اینکه همه خواسته های به حق خود را در راهپیمایی فریاد خواهیم زد بیان کرد: دشمنان باید بدانند که ملت همچنان پشت سر رهبری در مسیر عزت و استقلال ایستاده است .

وی با اشاره به صرفه جویی در مصرف آب اضافه کرد: از مردم روزه دار انتظار می رود در مصرف آّب برای عبور از شرایط بحران آب ،همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه در شب قدر سرنوشت انسان ها مشخص می شود تصریح کرد: باید در این شب گرانقدر،عملکرد یک ساله خود را بررسی کنیم تا به این نتیجه برسیم که آیا توانسته ایم در رفتار و اخلاق خود تحولی ایجاد کنیم.

وی با تاید بر اینکه آمریکایی که 289 نفر از مردم سرزمینمان را با سرنگونی هواپیما به کشتن داده است گفت: باید فراموش نکنیم پچه جنایتکاری اکنون پای مذاکره با ما نشسته است چرا که با بیش از 100 میلیارد دلار ثروت کشورمان را مسدود کرده و همیشه بع دنبال ضربه زدن به نظام جهمری اسلامی بوده است که در این امر ضروری است که هوشیارانه عمل کنیم تا فریب دشمن را نخوریم.

 

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها