خبرهای داغ:
همزمان با یادواره شهدای شهر گرمه بیانیه این یادواره قرائت شد.
کد خبر: ۸۵۳۵۹۴۴
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، متن بیانیه یادواره شهدای شهر گرمه به شرح زیر است: وقتی بعد از گذشت سالها از پایان جنگ تحمیلی ،هنوز گلزار شهدا،دارالشفای آزادگان است و می توان گام های استوار مادران سیاه چادری را دیدکه دل در گرو فرهنگ سرخ حسینی دارند و در کنار مزار فرزندان عاشق،عارف و دلسوخته خود،ندای «هل من ناصر ینصرنی» خمینی زمان را فریاد می کنند می توان امیدوار بود که فرهنگ ایثار و شهادت در این دیار زنده است و می توان طعم شراب شهادت سرخ را چشید.در ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خدا،ما مردم ولایت مدار شهرستان گرمه در نوزدهمین یادواره شهدای مرکز شهرستان در ضیافت شبی با شهداضمن تجدید میثاق با آرمانهای بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدای گرانقدر وتجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدای رسا بانگ برآورده و اعلام میداریم.

1-بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب جهت تحقق نصرت الهی 4 شرط لازم است . نماز،زکات،امر به معروف،و نهی از منکر،ما روزه داران ضمن اهتمام بر حضور در نماز جماعت و نماز جمعه ،پرداخت زکات و اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر که مهمترین آن تذکر لسانی است جدیت و تاکید می نمائیم.  

2-به فرموده مقام منیع ولایت امروز هم شهدادر حال تقویت روحیه ی ملت ایرانند.ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدای دفاع مقدس 175شهید غواص عملیات کربلای 4 که ،تحرک ،آمادگی،شوق،عشق و آرمان گرایی را در روح بلندملت ایران اسلامی دمیدند،اعلام می داریم ملت عزیز ایران همچنان به پیام شهیدان نیازمند است و مردم ایران اسلامی مدیون شهدا و خانواده های شهدا هستند.

3-به فرمایش مقام معظم رهبری (شهید صادقی آیت استعداد بود)

پیشنهاد می شود کار گروه فرهنگ ایثار وشهادت شهرستان با توجه به ابعاد شخصیتی روحانی شهید والامقام دکتر صادقی روز شهادت ایشان را بعنوان روز شهرستان انتخاب کرده ودر تبیین شخصیت این شهید عزیز ایفای نقش نماید.

4-به فرمایش رهبر معظم انقلاب کشور ما و ملتما احتیاج دارد دشمن را بشناسد،عمق دشمن را بفهمد ما به تاسی از منویات ولایت ودیده بان انقلاب اسلامی روز 7 تیر تا 12 تیر ماه را هفته حقوق بشر آمریکایی نامیده.ونفرت و انزجار خود را از شیطان بزرگ و ایادی سرسپرده اعلام می داریم.

5-به فرمایش رهبر معظم انقلاب: اقتصاد مقاومتی عامل استحکام است در مقابل آن کسانی و آن قدرتهایی که از همه ی ظرفیت اقتصادی و سیاسی و رسانه ای و امنیتی خودشان استفاده می کنند، برای اینکه به این ملت و این کشور و این نظام ضربه وارد کنند ، بر این اساس مردم ولایت مدار شهرستان گرمه مصمم هستند با همت و تلاش، همه توان  و همه ی ظرفیت، موضوع اقتصاد مقاومتی را در داخل دنبال کرده و تقوای اجتماعی در زمینه اقتصاد را محقق نمایند.

6-ما ضمن حمایت ازهیئت مذاکره کننده مسائل هسته ای ،که مقام معظم رهبری آنان را، امین ،غیور ،شجاع ومتدین،نامیدند.انتظارداریم همچنان با غیرت ملی ،شجاعت کامل و با دقت کامل مواضع نظام را بیان و دنبال نمایند.

والسلام علیکم و رحمته الله وبرکاته    11 رمضان 1436مطابق با هفتم تیر 1394

ارسال نظرات
پر بیننده ها