خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: جنایات و فجایعی که آمریکا در مقاطع مختلف به بار آورده از یاد و خاطره مردم پاک نمی شود.
کد خبر: ۸۵۳۵۹۱۸
|
۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نماز جمعه امروز در شیراز افزود: این جنایات در تاریخ به کتابی مفصل تبدیل شده و پرده سیاهی را از دولتمردان آمریکا در برابر دنیا به نمایش گذاشته است.

وی بیان کرد: متاسفانه برخی قلم بدستان در جامعه تلاش دارند تا دشمنی گذشته آمریکا و ایران را به فراموشی سپارند و این خیانت به کشور و آرمان های انقلاب است.

آیت الله ایمانی ادامه داد: فرهنگوران جامعه اسلامی وظیفه دارند جنایات داعش ، آل سعود و آل خلیفه را اطلاع رسانی کنند تا مردم دنیا از اعمال ننگین آنها باخبر شوند.

امام جمعه شیراز با اشاره به روند مذاکرات هسته ای اضافه کرد: تمدید مذاکرات باید به گونه ای باشد که تمام خطوط قرمز رهبری مد نظر قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: روز قدس روز همبستگی همه مسلمانان جهان است و باید به گونه ای برگزار شود تا دشمنان حساب کار خود را بکنند.

خطیب جمعه شیراز گفت: روز قدس باید به معنای شمارش معکوس برای رژیم صهیونیستی باشد و به این موضوع پی ببرند که مسلمانان هرگز یکدیگر را تنها نخواهند گذاشت.

آیت الله ایمانی در بخش دیگری از خطبه ها به ارزش های والای شب های قدر اشاره کرد و گفت: هیئت های مذهبی در سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی باید مراسم این شب های جلیل القدر را باشکوه برگزار کنند.

وی با اقدامات خیرین فارس در مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: خیرین شیراز در مشهد مقدس اقدام به احداث زایرسرایی به وسعت دو هزار متر مربع با چهارصد تخت کرده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار