مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رضوانشهر:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رضوانشهر گفت: امام حسن (ع) در انجام تبلیغ دین اسلام در برابر خشونت ها و بداخلاقی ها با صبر و حوصله برخورد می نمودند و در واقع با منش نیک اخلاقی خود این افراد را به اسلام دعوت می نمود.
کد خبر: ۸۵۳۵۹۰۷
|
۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، حجت الاسلام و المسلمین بخشش مسئول در مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) که روز گذشته در حسینیه سپاه ناحیه رضوانشهر برگزار شد ضمن تبریک این روز با اشاره به اینکه امامان معصوم (ع) در واقع چراغ راه بشریت هستند اظهار کرد: امامان معصوم (ع) سفیران الهی هستند و مامومریت دارند تا انسانها را از ظلمت، جهل و نادانی بسوی روشنایی علم و فضیلت رهنمون کنند.

وی تصریح کرد: فلسفه تبعیت انسانها از ائمه اطهار (ع) در واقع برای بهتر زیستن انسانها در این دنیا و رسیدن به کمال مطلوب الهی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رضوانشهر با اشاره به اینکه سیره و منش زندگی امامان معصوم (ع) برای پیروان راستین آنها یک الگو است گفت: آنها در زندگی خود برای انجام رسالت های دینی خود سختی های زیادی را متحمل شدند و همین صبر بر مشکلات می تواند برای ما شیعیان یک الگو و درس بزرگی باشد.

حجت الاسلام بخشش، امام حسن مجتبی(ع) را یکی از الگوهای مهم بشریت دانست و افزود: این شخصیت والامقام در تمام طول زندگانی خویش برای معرفی اسلام ناب محمدی و حقیقی تلاش زیادی نمود تا اینکه شهد شیرین شهادت را نوشید.

وی گذشت و اخلاق نیک را از دیگر ویژگی های آن امام همام دانست و افزود: امام حسن (ع) در انجام تبلیغ دین اسلام در برابر خشونت ها و بداخلاقی ها با صبر و حوصله برخورد می نمودند و در واقع با منش نیک اخلاقی خود این افراد را به اسلام دعوت می نمود و آنها نیز مجذوب شخصیت امام حسن مجتبی (ع) می شدند و مسلمان شدند.

ارسال نظرات