خبرهای داغ:
امام جمعه کبودراهنگ با اشاره به آماج حملات هوایی دولت آل سعود به کشور یمن گفت: کودکان یمن؛ بزرگترین قربانیان جهالت و ظلم متجاوزان آل سعود در این کشور هستند.
کد خبر: ۸۵۳۵۸۹۹
|
۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، حجت الاسلام یوسف روحانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کبودراهنگ با اشاره به دهه تکریم ایتام، بر لزوم حمایت مالی از کودکان یمن تاکید کرد گفت: کشتار کودکان و زنان بی دفاع یمن توسط آل سعود نقض قانون حقوق بشر در این کشور است و باید هر چه سریعتر متوقف شود.
وی ضمن تقدیر از کمک های بشردوستانه مردم کبودراهنگ به مردم بی دفاع یمن گفت: سال گذشته مردم کبودراهنگ بیش از 50 میلیون تومان به مردم یمن کمک جمع آوری کرده اند که شایسته تقدیر است.
روحانی با اشاره به میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام و نامگذاری این هفته به نام هفته اکرام یتیمان، خواستار توجه به یتیمان و نیازمندان جامعه شد و گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای توجه به نیازمندان و مستمندان و کسب رضایت الهی است.
وی با اشاره به سیره عملی امام حسن مجتبی(ع) در کمک به نیازمندان گفت: آن حضرت مظهر خداترسی خداوند متعال در روی زمین و حلم و صبر و کرامت بود.
روحانی با تاکید بر بهره گرفتن بیشتر از شب ها و روزهای ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان برای ما باید زمینه ساز ترویج اخلاق، دیانت، وظیفه شناسی و انجام فرایض دینی باشد.
خطیب جمعه کبودراهنگ در بخش پایانی سخنان خود خواستار ساماندهی غسالخانه شهر کبودراهنگ شد و گفت: متأسفانه غسالخانه آرامستان کبودراهنگ در شأن مردم این شهر نیست و باید مردم و اعضای شورای شهر کبودراهنگ در راستای سامان دادن به مشکلات شهری کبودراهنگ، شهرداری را حمایت کنند.
وی بر تجهیز غسالخانه کبودراهنگ به غسال آشنا به احکام و مسائل شرعی تاکید کرد و گفت: باید مشکل آرامستان شهر کبودراهنگ با بکارگیری غسال زن و مرد همراه با تامین حقوق آنان برطرف گردد.
روحانی با انتقاد از عملکرد برخی از افراد گفت: کسانی که در جهت رفع مشکلات مردم و شهر کبودراهنگ سنگ اندازی می کنند مسئول هستند و باید در قیامت پاسخ دهند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات