خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملایر مطرح کرد

تقویت دین‌باوری از اهداف اصلی طرح کانون‌های تابستانی

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملایر تقویت دین‌باوری و آموزش اصول و عقاید اسلامی را جزء مهم‌ترین راهبردهای طرح تابستانی کمیته امداد امام خمینی(ره) عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۳۵۸۶۲
|
۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، علی کولیوند در آیین افتتاح طرح کانون‌های تابستانی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر با اشاره به مهم‌ترین اهداف این طرح اظهار داشت: طرح کانون‌های تابستانی کمیته امداد با 6 هدف و در جهت پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان کمیته امداد کار خود را آغاز می‌کند.

وی تقویت دین‌باوری را اولین هدف این طرح عنوان و بیان کرد: تقویت دین‌باوری و آموزش اصول و عقاید اسلامی جزء مهم‌ترین راهبردها و اولین راهبرد طرح تابستانی کمیته امداد است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر گفت: ولایتمداری و گسترش فرهنگ عدالت و افزایش نشاط و خودباوری از دیگر راهبرها و اهداف طرح کانون‌های تابستانی کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر هستند.

وی ایجاد نشاط و تقویت روحیه به همراه شادی و نشاط را از دیگر اهداف خواند و بیان کرد: کمیته امداد در طرح کانون‌های تابستانی به دنبال جامع پذیری و همگرایی با اهداف انقلاب و ارزش‌های انقلاب است.

کولیوند با اشاره به تعداد نفرات شرکت‌کننده در این طرح عنوان کرد: در طرح کانون‌های تابستانی کمیته امداد بیش از 300 دانش‌آموز کمیته امداد شرکت کرده و کلاس‌های آنان در کانون بسیج ملایر برگزار می‌شود.

وی گفت: علاوه بر رفع اوقات فراغت دانش آموزان در این طرح شکوفایی استعدادها و رشد اجتماعی از اهداف موردنظر کمیته امداد در این طرح است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملایر گفت: 18 مدیر و مربی در این طرح با کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر همکاری کرده و انواع کلاس‌های هنری، ورزشی، اعتقادی و دینی برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته‌شده است.

وی با اشاره به کلاس‌های در نظر گرفته برای دختران در این طرح عنوان کرد: مهارت‌های زندگی، تکه‌دوزی با موکت، عروسک‌سازی، سفره‌آرایی، طراحی، نقاشی، احکام، والیبال، قرآن، شنا و کامپیوتر ازجمله کلاس‌هایی است که برای دختران در این طرح تشکیل می‌شود.

کولیوند با اشاره به کلاس‌های پسران در این طرح عنوان کرد: خطاطی، مهارت‌های زندگی، فوتبال، فوتسال، امام شناسی، مشاوره، کلاس‌های رزمی،شنا، والیبال، قرآن، طراحی و نفرشی نیز کلاس‌هایی است که برای پسران تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به هزینه 400 میلیون ریالی در سال گذشته عنوان کرد: برای برنامه‌های امسال طرح کانون‌های تابستانی رشد کمی و کیفی 10 درصدی در نظر گرفته‌شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر گفت: در پایان طرح نیز برنامه‌های فوق‌برنامه و اردوهای درون استانی و برون‌استانی برای شرکت‌کنندگان در طرح در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار