قائم‌مقام اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: کانون‌های تابستانی فرصت خوبی برای کار در مباحث اعتقادی است.
کد خبر: ۸۵۳۵۸۵۹
|
۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی نامدار در آیین افتتاح کانون‌های تابستانی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر با اشاره به معارفه رئیس کمیته امداد کشور و نامه مقام معظم رهبری اظهار داشت: مقام معظم رهبری در نامه و حکمرئیس کمیته امداد کشور خود بر سه مسئله کمک مردم و دولتی‌ها به نیازمندان، توانمندسازی خانواده‌های کمیته امداد و تقویت اعتقادی خانواده‌ها تأکید کردند.

وی افزود: همان‌گونه که مقام معظم رهبری تأکید کرده‌اند باید در بحث توانمندسازی خانواده‌های کمیته امداد بسیار تلاش کرد که کمیته امداد با اقدامات خود نتایج خوبی گرفته است.

قائم‌مقام اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: در بحث اعتقادی، معرفتی و شناختی خانواده‌ها نیز باید تلاش‌های زیادی صورت گیرد.

وی افزود: خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) فقط به دریافت مستمری و حقوق از کمیته اکتفا نکنند و از بسته‌های فرهنگی و اعتقادی نیز استفاده کنند.

نامدار کانون‌های تابستانی را موقعیت خوبی برای کار در مباحث اعتقادی دانست و بیان کرد: در کلاس‌های تشکیل‌شده در کانون‌های تابستانی کلاس‌های اعتقادی و فرهنگی جای‌داده شود.

وی کمک کمیته امداد ملایر به یک هزار و 600 دانش‌آموز را یکی دیگر از موقعیت‌های استفاده از برنامه‌های فرهنگی عنوان کرد و افزود: دانش آموزان و دانشجویان نیز از کمیته امداد بسته‌های فرهنگی و اعتقادی را طلب کنند.

قائم‌مقام اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان با اشاره به برگزاری کانون‌های تابستانی عنوان کرد: در این کانون‌های برنامه‌ریزی‌های خوبی برای دانش آموزان انجام‌شده است.

وی افزود: دانش آموزان از این فرصت و هم در بحث پر کردن اوقات فراغت وهم در بحث‌های اعتقادی و فرهنگی نهایت استفاده را کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات