خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی در تجلیل از بازنشستگان:
فرمانده سپاه شهداء گفت: رسالت پاسداری از انقلاب با هیچ قمیتی عوض نمی شود، این رسالت بزرگترین مدالی است که نصیب پاسداران و پیشکسوتان جهاد و شهادت شده است.
کد خبر: ۸۵۳۵۷۹۷
|
۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرّم در مراسم تجلیل از بازنشستگان سپاه شهدا با تبریک ماه رمضان و ماه ضیافت الهی اظهار کرد: ماه رمضان، ماه میهمانی خداوند متعال است که امیدوارم با عنایت خداوند متعال با خلوص نیت و صدق دل از فیوضات این ماه استفاده کرده و توشه ای از آن برای آخرت خود کسب کرده باشیم.

وی افزود: امیدوارم خداوند متعال عنایت کند از این فریضه بزرگ دفاع از انقلاب که نصیب ما شده است به خوبی حفاظت و حراست کنیم.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که در انقلاب اسلامی امر به معروف ها و نهی از منکرها وجود داشته و دارد، تصریح کرد: بزرگترین معروف در انقلاب اسلامی ایجاد نظام اسلامی از دیدگاه حضرت آقا است.

سردار خرّم ادامه داد: از دیدگاه مقام معظم رهبری بزرگترین نیکی ها،ارزش ها و خوبی ها این است که انقلاب اسلامی متولد شد و از دورن آن نظام اسلامی پدیدار شد.

وی گفت: یکی دیگر از بزرگترین معروفات حفظ انقلاب و ارزش های آن محسوب می شود.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به اینکه پاسداران انقلاب هم در ایجاد و هم حفاظت از نظام نقش داشته و دارند، تصریح کرد: پاسداران از این دو معروف به خوبی پاسداری کرده اند.

سردار خرّم تضعیف نظام اسلامی را بزرگترین منکر عنوان کرد و گفت: دفاع نکردن از ارزش های انقلابی و ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه از منکرات محسوب می شود.

وی خطاب به پیشکسوتان گفت: شما دارای پیشینه و سابقه ای با عنوان پاسداری از انقلاب اسلامی هستید که همواره در صحنه حضور داشته و باید به این پاسداری افتخار کنید.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی تصریح کرد: انسان همواره در معرض امتحان است و از بزرگترین امتحانات برای انسان ها انتخاب شغل است.

سردار خرّم با بیان اینکه ممکن است شغلی وبال گردن فرد شود، افزود: شغل دیگری موجب مباهات و افتخار انسان می شود.

وی با اشاره به اینکه پاسداری از انقلاب شغل نبوده بلکه رسالتی است که پاسداران نیز آن را بر عهده دارند، افزود: تبلیغ و دفاع از دین شغل قلمداد نشده و رسالت انسان است.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی تبلیغ را روش ائمه اطهار (ع) عنوان کرد و یادآور شد: دفاع از دین متعلق به مجاهدان فی سبیل الله، کسانی که تا پای جان از دین دفاع کرده اند، است.

سردار خرّم با اشاره به اینکه اعمال صالح بر چهار نوع تقسیم می شود، افزود: عمل صالحی که اجر آن با خداوند متعال است،عمل صالحی که نفس آن به خاطر دریافت اجر،مزد، پاداش است،عملی که انجام نشده انسان انتظار پاداش را دارد و عمل صالحی که فرد انتظار تشویق ندارد اما اگر تشویق نکنی غصه می خورد.

وی تصریح کرد: پاسداری از انقلاب عمل صالحی است که جز خدا از کس دیگری نباید انتظار اجر و پاداش داشت.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی تصریح کرد: پاسداران در راه اسلام، تامین امنیت برای هموطنان و دفاع از دین خدا و آرمان های الهی تلاش می کنند.

سردار خرّم با بیان اینکه پاسداری از دین بازنشستگی ندارد، به همین دلیل روحانیون و پاسداران بازنشستگی ندارند چرا که همواره دغدغه دین دارند.

وی ادامه داد: باید بر خود ببالیم کسوت پاسداری از انقلاب بر دوش ما گذاشته شده است.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی پاسداری را تاج کرامتی بر سر پاسداران عنوان کرد و گفت: این کرامت بسیار ارزشمند است.

سردار خرّم با تبریک سالروز میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) گفت: این حضرت بارها زندگی خود را وقف نیازمندان کرد.

ارسال نظرات