خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شوط به همراه فرمانده ناحیه از بیماران بیمارستان شهدای شوط دیدار کرد.
کد خبر: ۸۵۳۵۷۹۶
|
۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، بمناسبت میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع) مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شوط به همراه فرمانده ناحیه با حضور در بیمارستان شهدای شهرستان شوط با اهدای بسته ی فرهنگی و شیرینی از بیماران بستری در آن عیادت کردند و برای آن‌ها سلامتی و تندرستی را از درگاه خداوند خواستارشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شوط در حاشیه این بازدید با اشاره به آثار و برکات فراوان عیادت از بیماران، افزود: عیادت از بیمار و دلجویی از او یک عمل پسندیده اخلاقی و اجتماعی است که با عواطف انسانی نیز هماهنگ می‌باشد.

حجت الاسلام کاظم عبدالی در ادامه بیان کرد: عیادت از بیمار علاوه بر اینکه موجب تقویت روحیۀ بیمار و خانواده او و فراموشی بار سنگین بیماری می‌شود، دل‌های افراد را نیز به هم نزدیک می‌کند.

وی در پایان سخنانشان به اجرای طرح سلامت پرداخته و گفت: همانطور که اجرای موفق طرح سلامت تاکنون توانسته است موجب رضایت عمومی شود، امیدواریم در آینده ای نزدیک، با گسترش این طرح، امکان حمایت بیشتر از بیماران، به خصوص بیماران خاص و صعب العلاج صورت پذیرد.

در پایان نیز مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شوط به همراه فرمانده ناحیه از پرسنل این بیمارستان دیدار کرده و از زحمات بی وقفه آنان قدردانی کردند.

ارسال نظرات