خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بوکان:

وحدت ملت و دولت موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان علیه کشور شده است

فرمانده سپاه بوکان گفت: وحدت ملت و دولت موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان علیه کشور شده است.
کد خبر: ۸۵۳۵۷۸۹
|
۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷
سرهنگ علیرضا مظاهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اظهار کرد: تحولات اخیر در یمن، سوریه و عراق در منطقه خاورمیانه توسط صهیونیست ها و کمک های مالی آمریکا و کشورهای خود فروخته منطقه از جمله عربستان سعودی که تحت لوای دفاع از مسلمانان گروهک های کوتاه فکر از جمله القاعده، طالبان، داعش و گروه های تکفیری دیگر که سعی در به جان هم انداختن مسلمانان دارند تا به اهداف شوم خود برسند، رخ می دهد.

وی با بیان اینکه آنها هیچ شرمی از کشتن زنان و کودکان بی گناه ندارند، افزود: استکبار جهانی چون توان مقابله مستقیم با ایران را به دلیل قدرتی که جمهوری اسلامی از خود در منطقه نشان داده و نفوذی که در جهان اسلام دارند، سعی می کنند غیر مستقیم به نظام اسلامی ضربه وارد کنند.

فرمانده سپاه شهرستان بوکان تصریح کرد: استکبار جهانی وحدت مسلمین را نشانه رفته است که خوشبختانه با کمک های جمهوری اسلامی ایران و با درایت و دور اندیشی رهبر معظم و فرزانه انقلاب، وحدت برای دفاع از حقوق مظلومان به وجود آمده است.

وی افزود: وحدت ملت و دولت در دفاع از مظلومان ملت های منطقه از جمله سوریه عراق و یمن موجب شده تا بسیاری از توطئه های دشمن را خنثی شده و حرکت های اخیر جز شکست و نابودی برای دشمنان قسم خورده کشور ما و سایر مسلمانان جهان نخواهد داشت.

ارسال نظرات