خبرهای داغ:
شاه امیریان
امروزه باید تلاش نمائیم تا فرهنگ ایثار و از خوگذشتگی که حضرت امام(ره) به ما نشان داد را در برابر برنامه های مختلف دشمن برای جوانان حفظ نمائیم.
کد خبر: ۸۵۳۵۷۷۲
|
۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، صبح امروز حجت الاسلام والمسلین عباس حاجی پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول ا...(ص) شیراز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده گردان105علی بن حمزه در ناحیه مذکور ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای لشکر عملیاتی در جنوب شرق کشور بیان داشت: امروز دشمنان به دنبال راه انداختن جنگ های عقیدتی درمنطقه و جهان اسلام می باشد.

وی بیان داشت : امروز وقتی دشمن می بیند جنگ های نظامی ،فیزیکی در منطقه به جائی نمی رسد به فکر راه انداختن جنگ های عقیدتی در منطقه می شود و هدف آنان نیز از این دسیسه تخریب صد درصد چهره اسلام خصوصا شیعیان می باشد.

حجت الاسلام والمسلین حاجی پور: در ادامه شهادت را هنر مردان خدائی دانست که خداوند متعال دعای آنها را مستجاب نموده است  و به رستگاری و به وصال دوستان رسیده اند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول ا...(ص) شیراز در پایان در خصوص فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی گفت و افزود: امروزه باید تلاش نمائیم تا فرهنگ ایثار و از خوگذشتگی که حضرت امام(ره) به ما نشان داد را در برابر برنامه های مختلف دشمن برای جوانان حفظ نمائیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها