خبرهای داغ:
شاه امیریان
در مراسم معارفه گردان 105علی بن حمزه(ع) لشکر19فجر عنوان شد:
جانشین فرماندهی لشکر عملیاتی مردم پایه 19فجر: امروز ماموریت اصلی بسیج حافظ و نگهبانی از انقلاب اسلامی می باشد و انقلاب اسلامی ما از لحاظ محدودیتی هیچ محدودیتی ندارد.
کد خبر: ۸۵۳۵۷۷۰
|
۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، صبح امروز سرهنگ ظهراب قنبری جانشین فرماندهی لشکر عملیاتی مردم پایه 19فجر ضمن حضور در سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص)شیراز و دیدار با فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ضمن گرامی داشت یادو خاطره شهید اکبرعبدا... نژاد فرمانده گردان 105، محسن ماندنی را به فرماندهی این گردان منصوب نمود.

وی در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره 3شهید بزرگوار در شمال غرب شهیدان ماندنی ،نصیری بیات و عبدا... نژاد راه شهیدان انقلاب اسلامی کشور  را  ادامه راه قیام ابا عبدا... الحسین دانست.

قنبریی ماموریت اصلی بسیج را با توجه به فرموده مقام معظم رهبری حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروز ماموریت اصلی بسیج حافظ و نگهبانی از انقلاب اسلامی می باشد و انقلاب اسلامی ما از لحاظ محدودیتی هیچ محدودیتی ندارد.

جانشین لشکر عملیاتی مردم پایه19فجر در ادامه فلسفه مبارزه حق و باطل را از ابتدای خلقت بشر دانست و گفت:حق و باطل از ابتدای خلقت بشر وجود داشته و این مبارزه تا قیامت  در شکل های مختلف ادامه دارد.

وی در ادامه در خصوص ماموریت گردان های امام حسین (ع) بیان داشت: گردان های امام حسین (ع) با سازماندهی نمودن بسیجیان در راه منویات مقام معظم رهبری جهت حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی پیش خواهد رفت.

قنبریی در ادامه  از خصوصیات فرمانده شهید گردان105سرهنگ اکبر عبدا... نژاد گفت و افزود: شهید عبدا... نژاد یک فرمانده به تمام معنا بود که از همه لحاظ فرهنگی ،نظامی ،سیاسی اطلاعات کامل و جامعی داشت که با تلاش های خود چه در گردان و چه در مناطق عملیاتی جنوب شرق از خود فعالیت های قابل تقدیری به جا گذاشته است.

وی در پایان ضمن گرامی داشت و قرائت فاتحه برای شهید بزرگوار اکبر عبدا... نژاد فرمانده گردان 105،سروان پاسدار  محسن ماندنی را به فرماندهی گردان 105علی بن حمزه از لشکر عملیاتی مردم پایه 19فجر منصوب کرد.

  در ادامه این مراسم سرهنگ سید حسین حسینی فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز در سخنانی ضمن گرامی داشت یادو خاره شهیدان والا مقام لشکر 19فجر خصوصا اکبر عبدا ... نژاد وی را یک انسان نمونه و کامل و الگوه دانست که شایسته شهادت بود و به هدف خدمتی خود رسید وی در ادامه برای سروان ماندنی آرزوهای موفقیت در پست مسئولیتی جدید نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها