برگ زرین دیگری از شهرستان نوشهر در صفحه انقلاب اسلامی ورق خورد
در میان سردرگمی های مادی و روزمره زندگی خاکی ، ماه رمضان فرصتی برای تنفس در هوایی پاک برای فطرت خداجوی ما فراهم می کند و زیباتر زمانی است که این فضای معنوی معطّر به شمیم شهادت شده و عطر ایثار و نثار جان در راه حفظ انقلاب و میهن اسلامی مان در روح خسته جامعه دمیده شود.
کد خبر: ۸۵۳۵۷۵۱
|
۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳

 




خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه نوشهر یکی دیگر از جوانان غیور و مجاهد این شهرستان بسیجی گرانقدر ستوانیکم وحید احمدی راد  در کسوت مرزبانی نیروی انتظامی طی اجرای مأموریت مبارزه با اشرار و قاچاقچیان جنوب شرق کشور شهد شیرین شهادت را نوشید.

به گفته سرهنگ کرمانی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر اين شهيد بزرگوار اهل روستای كوهپر از بخش کجور شهرستان نوشهر دارای صفات بارز مكتبی و مذهبی و پيرو رهبری بوده و تا دو سال گذشته نيز در منطقه نوشهر و چالوس مشغول انجام وظيفه بود كه براي انجام ماموريت در دو سال اخير به منطقه سيستان و بلوچستان اعزام شد و در شامگاه روز دوشنبه 8تیرماه در منطقه مرزی اين استان به درجه رفيع شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی نوشهر با اشاره به اهمیت جايگاه شهادت در پرسنل نيروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی محور اقتدار جامعه و حافظ ارزش‌هاست و شهدای انتظامی امنیت جامعه را تداوم بخشیدند.

همچنین مراسم باشکوه وداع با پیکر مطهر شهید احمدی راد شب گذشته با حضور امام جمعه شهرستان، جمعی از روحانیون، فرمانده و پرسنل سپاه و نیروی انتظامی ، خانواده این شهید گرانقدر و مردم غیور و شهیدپرور در مسجد حضرت قائم(عج) منطقه گردکل نوشهر برگزار شد.

دراین مراسم که همزمان با ورود پیکر مطهر شهید احمدی راد به مسجد، شعار همیشگی "شهیدان زنده اند الله اکبر" توسط مردم طنین انداز شد ، پس از تلاوت قرآن و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین کیاپاشا پیرامون مقام شهادت ، زیارت عاشورا و مداحی توسط یکی از ذاکرین منطقه در کنار پیکر این شهید گرانقدر اجرا و در پایان حاضرین با شهید وحید احمدی راد وداع کردند.

شایان ذکراست مراسم تشييع پيكر شهيد ستوانيكم وحيد احمدی راد  روز پنجشنبه مورخ ۱۱ تيرماه  از مقابل سپاه ناحیه نوشهربه سمت گلزار شهدای این شهر برگزار خواهد شد.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها