همایش وحدت و مودت همراه با کاروان نور در شهرستان عسلویه با حضور جمع کثیری از برادران اهل تسنن و شیعه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۵۷۱۸
|
۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، سرهنگ خلیل رفعتی ظهر امروز در همایش وحدت و مودت همراه با کاروان نور در شهرستان عسلویه ضمن تبریک میلاد امام حسن(ع)، گفت: از دست اندرکاران اجرای برنامه معنوی کاروان نور بویژه امام جمعه، فرماندار، بخشدار، نیروی انتظامی، پتروشیمی دماوند، شهرداری و امامان جمعه اهل سنت قدردانی می‌کنم.

وی افزود: این کارمعنوی بزرگی بود که به همت مردم متدین شهرستان و مسولین محترم در حال برگزاری بوده که تاکنون به نحو‌ مطلوب برگزار شده است.

هاشمی نژاد امام جمعه شهرستان نیز در این همایش ضمن تبریک ولادت سراسر نور سبط اکبر امام مجتبی را از مجریان این برنامه معنوی و ارزشی بخصوص سپاه و فرماندهی پرتلاش که انصافا فضای معنوی خوبی در شهرستان ایجاد کردند تشکر کرد.

وی افزود: قرآن مایه رحمت است بیاییم قرآن را از زبان قرآن بشنوییم قرآن شفا و رحمت برای مومنین است انس با قرآن رحمت خاصی است و مایه هدایت است و دلی که قرآن در آن جا دارد عذاب نخواهد چشید به این معنا که به آن عمل کند.

وی بیان کرد: اولیاء خدا کسانی هستند که آرامش داشته و دو ویژگی ایمان به خدا و تقوا به آنان آرامش داده است.

امام جمعه عسلویه با تبریک میلاد امام حسن(ع) و با ذکر سخنی از آن حضرت که فرمودند: خلق نیک با مردم بهترین نیکی هاست و مدارا، محبت، دوستی و برادری باید سرمشق ما باشد. خواستار الگوکیری از رفتار و سیره این امام همام شد.

در ادامه این مراسم سید محمود هاشمی از مداحان اهل بیت مدیحه سرایی کرد و گروه تواشیح القدس روستای سهمو جنوبی سرودی را در مدح اهل بیت پیامبر به زیبایی اجرا کرد. از جلوه های این مراسم صفوف به هم فشرده نماز وحدت شیعه و سنی بود.

این همایش به همت فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان عسلویه در مصلای نماز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم اعم از شیعه و سنی برگزار گردید.

انتهای خبر/

ارسال نظرات