خبرهای داغ:
توسط گروه تلویزیونی سپاه انصارالحسین(ع) همدان صورت گرفت
مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) از تولید 200 دقیقه برنامه مختص بسیج و سپاه با عنوان «شمیم انصار» توسط گروه تلویزیونی سپاه انصارالحسین(ع) خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در سه ماهه نخست امسال از صدا و سیمای مرکز همدان پخش شده است.
کد خبر: ۸۵۳۵۶۸۴
|
۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
علی‌اکبر کریم‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: گروه تلویزیونی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در سه ماهه نخست سال 94 اقدام به تهیه و تولید 200 دقیقه مستند، تیزر و نماهنگ کرده است.

وی با اشاره به زمان و نحوه پخش تولیدات گروه تلویزیونی سپاه انصارالحسین(ع) افزود: این تولیدات به صورت روتین هر دو هفته یک‌بار در روزهای شنبه قبل از نماز مغرب و عشاء از شبکه استانی همدان پخش می‌شود.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) بیان داشت: برنامه‌های تولید شده در گروه تلویزیونی با عنوان «شمیم انصار» وارد عرصه پخش برنامه‌های بسیج و سپاه شده است.

وی با تأکید بر معرفی توانمندی‌ها و فعالیت بسیج و سپاه به مردم افزود: تشکیل و راه‌اندازی گروه تلویزیونی گامی بلند در راستای معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های برنامه‌های بسیج و سپاه در سطح استانی است.

کریم‌پور نقش رسانه بر افکار عمومی را بسیار تأثیرگذار برشمرد و تصریح کرد: با توجه به تهدیدات و تهاجم فرهنگی دشمن امروز ابزار رسانه بسیار مهم و حیاتی است بنابراین ضرورت حضور بسیج و سپاه در راستای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و برنامه‌های جهادی و فرهنگی بسیار حائز اهمیت است.

وی اضافه کرد: گروه تلویزیونی سپاه استان همدان در راستای معرفی و اطلاع‌رسانی در خصوص اهداف و اقدامات ارزنده بسیج و سپاه طی سال جاری 25 برنامه مستند، نماهنگ و تیزر تولید کرده که از شبکه استانی صدا و سیمای مرکز همدان پخش شده است.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) خاطرنشان کرد: براساس توافقات و جلسات هماهنگی با مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان نیز مقرر شد در طول هفته 15 دقیقه برنامه‌ از فعالیت‌های سپاه و بسیج تهیه و در شبکه استانی پخش شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات