رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت:راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر اراک راس ساعت ۱۱ صبح روز جمعه ۱۹ تیرماه ماه سال جاری همزمان با ۲۳ ماه رمضان از مسیر میدان شهدا، پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل الله نوری و میدان سرداران به سمت مصلای بیت المقدس با حضور پرشور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه این شهر برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۳۵۶۷۷
|
۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
حجت الاسلام "عباس هاشمی" رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی روز پنجشنبه در نشست ستاد برگزاری راهپیمایی روزجهانی قدس گفت: برای برگزاری هرچه با شکوهتر آیین راهپیمایی روز جهانی قدس تمام نهاد های دولتی و خصوصی باید با یکدیگر همکاری و تعامل تنگاتنگ داشته باشند.

هاشمی به تدبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در نامگذاری روز قدس، اشاره و اظهار کرد: ایده نام گذاری روز جهانی قدس در روز جمعه آخر ماه رمضان ایده ای عمیق، کاملا علمی و معنوی است.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) با شناخت نقشه ها و توطئه های دشمنان امت بزرگ اسلامی، خصوصا استکبار جهانی جمعه آخر ماه رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نام گذاری کردند  و امروز در کل دنیا این روز گرامی داشته می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به تاکید امام(ره)بر جهانی بودن این روز گفت:این بدان معنا است که روز قدس متعلق به همه مسلمین جهان است که گرفتار چنگال استکبار جهانی شده اند.

هاشمی اظهار کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، تجدید پیمان با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای حکیمانه رهبرمعظم انقلاب و پاسخ محکمی به یاوه گویی های غرب علیه نظام و مردم ایران است.

وی گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر اراک راس ساعت ۱۱ صبح روز جمعه ۱۹ تیرماه ماه سال جاری همزمان با ۲۳ ماه رمضان از مسیر میدان شهدا، پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل الله نوری و میدان سرداران به سمت مصلای بیت المقدس با حضور پرشور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه این شهر برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: به منظور هرچه بهتر برگزار شدن این آیین شهرداری اراک همانند سالهای گذشته آذین بندی، فضا سازی و نصب بنرهای تبلیغاتی در خیابان ها و میادین شهر اراک را انجام دهد و روابط عمومی استانداری استان مرکزی نیز مسئولیت ابلاغ دستورالعمل به نهادهای دولتی برای نصب بنرهای تبلیغاتی بر سر در ادارات را  انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مراسم راهپیمایی این روز در ۱۷ نقطه شهری و روستای در شهرستان اراک برگزار می شود لازم است فرمانداری اراک و در سایر شهرستان ها هم فرمانداران برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

ارسال نظرات