خبرهای داغ:
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین :
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین گفت: تکریم و بزرگداشت شهدا از طریق جمع آوری آثار خاطرات آنان حاصل می شود به طوری که،با مرور زندگی غیور مردان ایران، فرهنگ" صبر و استقامت" در جامعه بسط پیدا می کند.
کد خبر: ۸۵۳۵۶۶۴
|
۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
سرهنگ مهدی طاهرخانی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین در حاشیه تشییع پیکر پدر شهیدان کبیری در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: خانواده شهید کبیری جزء خانواده هایی است که در دفاع مقدس نقش ویژه ای داشته است چرا که با فدا کردن فرزندانش در راه اسلام نه تنها از انقلاب دفاع کرده بلکه نهضت انقلاب اسلامی را نیز حفظ و تقویت کرده است.

این مسئول افزود: شهدا سرمایه های گرانبهایی هستند که با دل بردیدن از دنیا همچون امامان معصوم(ع) در راه اسلام و قرآن قدم گذاشتند تا کشور را از آسیب های دشمن نجات دهند.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین با بیان اینکه اکنون جامعه در مقابل والدین شهدا وظایفی دارد تصریح کرد: تکریم و بزرگداشت شهدا از طریق جمع آوری آثار خاطرات آنان حاصل می شود به طوری که،با مرور زندگی غیور مردان ایران، فرهنگ" صبر و استقامت" در جامعه بسط پیدا می کند.

دشمنان درصدد تضعیف روحیه انقلابی کشور هستند

وی تصریح کرد: دشمنان نظام  در صدد تضعیف روحیه انقلابی کشور هستند پس باید با حرکت در مسیر ولایتمداری، آنان را بیش از پیش نا امید کرد چرا که کشور با توکل بر خدا و پشتیبانی ملت همیشه در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و به پیروزی رسیده است.

این مسئول بیان کرد: حضور در مراسم شهدا و خانواده آنان، در واقع تجدید پیمان با ارزشهای اسلامی و ولایت فقیه است که حضور پررنگ مردم به خوبی، این موضوع را اثبات می کند.

 

1002/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها