خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه وظیفه مربیان عقیدتی سیاسی عمق‌بخشی اعتقادی و بصیرت افزایی معنوی است، از فعالیت 40 مربی عقیدتی سیاسی در ماه رمضان در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۵۶۴۳
|
۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶

رسول زند در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به فعالیت مربیان و هادیان ابراز داشت: امروزه در مجموعه سپاه و بسیج از ظرفیت قابل قبولی از مربیان و هادیان بهره می‌بریم که با توجه به فضای معنوی ماه مبارک و موضوعات دنبال شده بیشتر از مربیان عقیدتی استفاده می‌شود.

وی افزود: در طول ماه مبارک، در سطح استان 40 نفر از این مربیان عقیدتی بکارگیری شده‌اند اما در برنامه‌های اعتقادی که در طول سال برگزار می‌شود جمعیتی حدود 260 نفر از مربیان با این مجموعه همکاری دارند.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه هدف معاونت عقیدتی سیاسی ارتقای باورهای دینی و اعتقادی و تقویت بنیه معنوی افراد است، یادآور شد: در این راستا، اجرای برنامه‌هایی از قبیل برگزاری دوره‌های تربیت، تعالی ویژه کارکنان و خانواده آنها، دوره‌های آموزشیاران قرآن کریم، حفظ قرآن، نشست‌های اخلاقی و هم‌اندیشی مربیان و ده‌ها برنامه دیگر نیز برای کارکنان و بسیجیان در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه سپاه نهاد انقلابی و برخاسته از متن ملت و مورد اعتماد و وثوق مردم است، بیان داشت: مربیان نیز منتسب به سپاه بوده و همواره مورد تأیید مردم بوده‌اند.

زند با بیان اینکه مباحث، نگاه و بعضاً موضع‌گیری این قشر همواره اثرگذار بوده است، خاطرنشان کرد: مربیان عقیدتی سیاسی که وظیفه عمق‌بخشی اعتقادی و بصیرت افزایی معنوی را به عهده دارند و هادیان سیاسی که وظیفه بصیرت‌افزایی سیاسی را برعهده دارند در ماه مبارک رمضان و سایر ایام می‌توانند در این عرصه‌ها نقش آفرینی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات