امام جمعه اهرم در جمع خانواده کارکنان رسمی و بازنشسته سپاه تنگستان گفت: با اتکا به فضیلتهای ناب ماه مبارک رمضان انسان می تواند خودش را بیمه معنوی کرده و گناهانش را بسوزاند.
کد خبر: ۸۵۳۵۵۴۱
|
۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ حجت الاسلام عیسی راستگو در جشن میلاد امام حسن مجتبی و ضیافت افطاری کارکنان رسمی و بازنشسته سپاه تنگستان گفت: فضائل و ثواب هاي ماه مبارك رمضان و روزه دارى از آنِ كسانى است كه حقيقت آن را درك كنند و به محتواى آن عمل و در گفتار و كردار به كار گيرند و به آن ها جامه عمل بپوشانند.

وی گفت: در ماه مبارك رمضان  بايد تمام اعضا و جوارح را از حرام دور نگه داشت و با اخلاص، توكل و توسل از اهل بيت(عليهم السلام) و عمل به دستورها و احكام قرآن كريم و دورى از گناهان فضيلت ماه مبارك رمضان را درك كرد و از آن در راستاى رسيدن به كمال استفاده کرد.

 امام جمعه اهرم افرود:  بايد در اين ماه به گونه اى خودسازى كرد كه با اتمام ماه مبارك تأثير و فوايد آن در روح و جان افراد باقى باشد و اثر آن تا ماه رمضان آينده سال بعد ماندگار باشد.

در این ضیافت معنوی افطاری فرمانده سپاه تنگستان نیز ضمن خوش آمد به خانواده کارکنان گفت: کارکنان خستگی ناپذیر تنگستان در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و برای سرافرازی انقلاب همواره آماده خواهند بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها