در شب میلاد کریم اهل بیت(ع)، امام حسن مجتبی علیه السلام، سربازان سپاه کربلا با شور و حلاوت وصف ناپذیری این شب را با ضیافت در ماه خدا جشن گرفته و گرامی داشتند.
کد خبر: ۸۵۳۵۵۳۱
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴

 




خبرگزاری بسیج مازندران، سربازان روزه دار حریم  حریت، کرامت و پاسداری از اسلام در مازندران، ساعتها قبل از شب پانزدهم ماه مبارک رمضان، با برنامه ریزی هایی که عموما خودشان تدارک دیدند در این سپاه گرد هم آمدند تا جشنی با عظمت و شایسته را برای آن مولود بزرگ  رقم زنند.

پاسداران وظیفه سپاه کربلا با حضور در حسینیه عاشقان ولایت سپاه کربلا پس از تماشای فیلم های فاخر و ارزشی  برنامه  های جشن این شب  را در سالن غدیر با تلاوت قران مجید، سرود جمهوری اسلامی  با نوازش گروه موزیک آغاز کردند.

 سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا، حجه الاسلام والمسلمین غلامی مسئول نمایندگی ولی فقیه این سپاه و برخی مسئولین از میهمانان سربازان در برنامه بودند.

سرداربابایی با تبریک میلاد امام مجتبی(ع)  به تشریح سیر حرکتی انقلاب اسلامی و شکست های چندگانه شیطان بزرگ بعنوان قدرت برتر نظامی جهان(امریکا) در تاریخ انقلاب اسلامی ، لانه جاسوسی، قائله گنبد، کردستان، طبس، 33روزه لبنان، عراق، سوریه و اخیرا کشور یمن  پرداخت.

فرمانده سپاه کربلا همچنین با نوید فتح و ظفر برای مومنین مسلمانی که تحت زعامت ولی فقیه هستند و همواره چشم و گوش به لسان و اشاره آن امام  دارند اظهار داشت: در اتفاقات منطقه ای مومنین بیدار در همه جای جهان و کشور اسلامی هوسیارانه پذیرای نبرد با هر گونه ظلم و نا عدالیتها هستند بگونه ای که اخیرا  بیشماری از پزشکان متعهد جامعه بسیج مازندران آمادگی خود را  برای اعزام و دفاع از ارزشها و مظلومین در برابر تکفیریها اعلام کردند.

وی درخشش ملت مظلوم، مومن ، مسلمان و شیعه یمن در فتنه های دوره کنونی را  که برای سالهای دو دهه دیگرغیر قابل تصور  بود، نتیجه  ایستادگی، ایمان و توکل به خدا در سایه  پیروی از ولایت فقیه و الگو برداری از ملت مومن ایران اسلامی دانست.

این مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی از ایران حرکت کرده و در جهان  رو به اوج است ، هرچه ضربه بخورد محکمتر ضربات را برگشت می دهد گفت: در حالیکه در صدد صدور انقلاب هستیم غافل نباید باشیم که دشمن علی رغم اعمال راهبردهای بزرگ  با مطالعات چندین ساله بر روی مومنین ایران اسلامی، پی  به راهبردهای جزیی و ظریف برای  مقابله با مومنین برد.

 سردار بابایی افزود:  1- ایجاد تفکر نماز گریزی در بین مومنین بویژه جوانان،  2- عفاف وحجاب گریزی  و 3- اعتیاد و معتاد کردن جوانان و مردم ایران اسلامی نه فقط  به مواد مخدر، بلکه  اعتیاد به اینترنت، سه راهبرد ریز دشمن برای غلبه بر ایمان مردم و به تسلیم در آوردن انقلاب اسلامی است.

وی در انتهای مراسم در برنامه پرسش و پاسخ سربازان در مورد هدف امریکا از مذاکرات بیان کرد: قصد شیطان بزرگ از مذاکره، به تسلیم در آوردن  جمهوری اسلامی ایرانی است که بعنوان الگو و قوه حرکتی انقلاب اسلامی در جهان می باشد تا دردسترسی به نتایج دلخواه مذاکرات،  حرکتهای انقلابی ملل دیگر را بقبولاند که سرانجام جمهوری اسلامی ای که الگو انقلابی کشورهای آزاده بود چه شد، بلکه با این نقشه شوم باز دارندگی ای را در جهان بوجود بیاورد.

 فرمانده سپاه کربلا همچنین  با اشاره به ابعاد پشت پرده سیاستهای  غلط سست ایمانان داخلی  گفت:  به منظورخنثی سازی توطئه های دشنمان که با پیش کشیدن مسائل اقتصادی و ربط دادن همه موضوعات  به مذاکرات  قصد  ایجاد فاصله مردم از ولایت و تخریب جایگاه بزرگ رهبری  را  داشتند معظم له ضمن خاطر نشان کردن تاثیر ضعیف  پذیرش یا عدم مذاکرات  بر اقتصاد مردم و اعلام خوش بین نبودن به آن اجازه مذاکره را به تیم دولت که اصرار برمذاکره داشت دادند.

تجلیل از سرباز آزاده، تجلیل از خانواده سرباز شهید، معرفی و تقدیر از سربازانی که به اسم حسن و یا مجتبی نام داشتند، اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و پذیرایی در ضیافت  افطار، دیگر برنامه های این مراسم به شمار می رفت.

 لازم بذکر است تمامی مراحل مراسم با هنرمندی سربازان انجام می شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها