هیربد معصومی گفت : ورود بسیج به میدان صنعت ازجمله فرصتهای طلایی به شمار می رود که باید از این فرصت نهایت استفاده را برد.
کد خبر: ۸۵۳۵۵۰۹
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵
ورود بسیج به میدان صنعت یک فرصت طلایی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، هیربد معصومی معاون استاندار البرز در مراسم روز صنعت و معدن که عصر امروز چهارشنبه در سپاه استان البرز برگزار شد اظهارداشت: ورود بسیج به میدان صنعت ازجمله فرصتهای طلایی به شمار می رود که باید از این فرصت نهایت استفاده را برد.

وی درخصوص بهره گیری از ظرفیت بسیج سازندگی گفت: در آینده شاهد حضور بسیج سازندگی درکارگروه های استان البرز خواهیم بود که با تحقق این مهم می توان گامی در جهت هم افزایی برداشت.

معصومی در ادامه افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تولید ، ستون فقرات اقتصاد می باشد که تولید داخلی با تکیه بر اقتصاد مقاومتی بهبود و توسعه خواهد یافت.

وی تصریح کرد: 13درصد از صنایع کشور به استان البرز تعلق دارد و باید یک تجدید نظر در برنامه های صنعتی و کشاورزی کشور صورت پذیرد.

معصومی در خصوص توسعه شهرک های صنعتی در البرز گفت: حدود 3 هزار هکتار جهت توسعه شهرک ها صنعتی جهت توسعه شرکت های دانش بنیان تعلق خواهد گرفت که می تواند سودآوری بالایی داشته باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها