سردار استاد حسینی گفت : با بهره گیری از تجربیات مهندسین و مدیران صنعتی می توان راه برون رفت از رکود اقتصادی را یافت و موجب پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی باشد.
کد خبر: ۸۵۳۵۵۰۵
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار علی استاد حسینی عصر امروز در جلسه تبیین جایگاه سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان البرز و گرامیداشت روز صنعت و معدن که در سالن جلسات فرماندهی سپاه البرز برگزار شد اظهار داشت : اساس کار بسیج مهندسین بر اساس و در راستای بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی می باشد که خود شاخه ای از صنعت است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز افزود : در گذشته بسیج مهندسی در عرصه های عمرانی، صنعتی و کشاورزی فعالیت می کرد که در حال حاضر این حوزه جدا شده و هر یک از عرصه ها نیز منشاء خیر و برکت به دولت خدمتگزار می باشد.

فرمانده سپاه البرز در خصوص وضعیت صنعت در کشور گفت : امروزه صنعت نه تنها فعال نیست بلکه بسیاری از این صنایع از کار افتاده اند و میتوان با ایجاد تغییر و تحول در آن موجب راه اندازی مجدد آن ها شد.
وی به فعالیت های بسیج سازندگی اشاره کرد و افزود: در سال 93 بیش از 3 هزار شغل توسط بسیج سازندگی استان تولید شد که از جمله آن ها ایجاد کارگاه های صنعتی کوچک در سطح استان می باشد.
سردار استاد حسینی خاطر نشان ساخت : با بررسی استان و تشکیل کمیته می توان راه برون رفت از رکود اقتصادی را یافت چراکه نباید از پتانسیل عظیم بسیج غافل بود و بسیاری از موارد نیازی به وابستگی به غیر ندارد.
وی در ادامه پیشنهادی داد و گفت : اگر یک ظرفیتی از مدیران صنعتی در اتاق فکر گردهم آیند و جهت پیشرفت کارها پیشنهادات سازنده دهند می توان کشور را از وضعیت رکود اقتصادی خارج ساخت.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در پایان گفت : بنا به فرمایشات مقام معظم هبری که می فرمایند باید به درون توجه کرد، این اصل بسیار مهم و ضروری است که در تحقق این امر اراده و کمک دولت نیز مهم می باشد.

ارسال نظرات