با حضور امام جمعه و تعدادي از مسئولين شهرستان و جمعي از گروههاي جهادي دانشجويي در دانشگاه پيام نور شهرستان خدابنده اجرا شد.
کد خبر: ۸۵۳۵۵۰۱
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛ مراسم افتتاحيه اردوهاي جهادي دانشجويي در خدابنده در سالن همايش شهيد شهرياري دانشگاه پيام نور خدابنده برگزار شد.

حجت الاسلام طالبي امام جمعه شهرستان در این مراسم اردو هاي جهادي را يك هجرت مقدس ناميد و اجرايي آن به ويژه در ماه مبارك رمضان را كمك به خود سازي و تقويت ارتباط با خدا و خلق خدا دانست.

وی بزركترين الگوي جهادي در همه دوران را امام علي (ع) عنوان كرد و افزود:در دوران انقلاب نيز شهيد چمران الگوي مطلوبي در عرصه جهاد وهجرت است.

در ادامه امين بيات مسئول ناحيه بسيج دانشجويي استان زنجان به سخنراني پرداخت و خاطرنشان كرد: حركت جهادي امروز ادامه حركت ياران حضرت امام حسين (ع) و امام) ره) مي باشد و از مهمترين اهداف اردو هاي جهادي، انتقال مشكلات مناطق محروم به مسئولان است.

بيات از عرصه ها و فعايتهاي مهم امسال در اردو هاي جهادي دانشجويي را تبديل گفتمان اقتصاد مقاومتي به مطالبه عمومي به خصوص در مناطق محروم دانست و گفت: رمز موفقيت در تمامي فعايتهاي خداپسندانه اخلاص است.

سپس فرهاد امندي مسئول سازمان بسيج سازندگي سپاه استان زنجان به خدمات مطلوب گروههاي جهادي دانشجويي در سالهاي گذشته پرداخت و از عملكرد شايسته و موثر آنها تقدیر کرد و گفت: باهمكاري بسيج سازندگي و بسيج دانشجويي استان 520 نفرا ز دانشجويان استان در عرصه هاي فرهنگي،آموزشي،علمي،بهداشت و درمان، عمران، محروميت زدايي و اقتصاد مقاومتي در مناطق محروم استان در طول سال به خدمات رساني خواهند پرداخت.

وی لزوم همكاري و پشتيباني دستگاهاي دولتي از اين اردوها را باعث تقويت و اثر گذاري بيشتر و مطلوب فعاليت و خدمات رساني گروههاي جهادي عنوان كرد.

ارسال نظرات