خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه شرایط زمان و مکان باعث می‌شود تا برخی از فضایل در یکی از معصومین(ع) نمود بیشتری داشته باشد، گفت: امام حسن(ع) با توجه به کرامت و بخشش‌های بی نظیری که داشتند به کریم اهل بیت(ع) ملقب شدند.
کد خبر: ۸۵۳۵۴۹۳
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷

حجت الاسلام شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با تبریک ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: ائمه هدی (ع) نور واحد بوده و همه دارای کرامات و فضایل اخلاقی بی‌شماری هستند اما شرایط زمان و مکان در برجسته‌تر شدن برخی از اوصاف آن بزرگواران دخیل است.

وی با بیان اینکه شرایط زمان و مکان باعث می‌شود تا برخی از فضایل در یکی از معصومین(ع) نمود بیشتری داشته باشد، تصریح کرد: امام حسن مجتبی(ع) با توجه به کرامت و بخشش‌های بی نظیری که داشتند به کریم اهل بیت(ع) ملقب شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر بیان داشت: امام حسن(ع) در طول عمر با برکت خود دو بار تمام دارایی‌هایش را در راه خدا خرج کردند و سه بار نیز نصف ثروت خود را در راه خدا به فقرا بخشیدند.

وی ادامه داد: در خصوص تحمیل صلح بر امام حسن مجتبی(ع) نیز می توان به چند مورد اط قبیل قصور سپاهیان و یاری نکردن فرماندهان، احساس خستگی مردم از جنگ و مقاومت، نداشتن توان تحلیل سیاسی از طرف مردم زمان امام(ع) و توجه به شایعاتی که از زمان حضرت علی (ع) نیز وجود داشت و نیرنگ و خدعه‌ای که معاویه و همراهانش به کار می‌بستند، اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات