خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه فامنین گفت: خانواده‌ها و کسانی که دغدغه اوقات فراغت فرزندانشان را دارند آنان را به گروه‌های صالحین متصل کنند.
کد خبر: ۸۵۳۵۴۸۵
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
حجت الاسلام محمود رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین اظهار داشت: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است زیرا یک انقلاب انسان ساز و بر پایه گفتار اولیای الهی است.

وی افزود: امروز بر کسی پوشیده نیست که ما در یک جنگ تمام عیار فرهنگی قرار داریم با دشمنی که با استفاده از پوشش‌های مختلف مانند ترویج بی‌بند و باری، ماهواره‌ها و ترویج مواد مخدر در برابر ما صف‌آرایی کرده است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه فامنین با بیان اینکه برنامه‌های خوب ما همیشه مقطعی بوده و در مقابل کار دشمن مستمر است، گفت: در این راستا بسیج حرکتی را از سال 87 آغاز کرده و تاکنون توانسته‌ است بیش از 100 هزار گروه صالحین را تشکیل دهد.

وی ابراز داشت: درخواست ما از خانواده‌ها و کسانی که دغدغه اوقات فراغت فرزندانشان را دارند این است که آنها را به گروه‌های صالحین متصل کنند.

رضایی با اشاره به اینکه مسجدی کردن کودکان و نوجوانان نیاز به فکر و برنامه دارد، افزود: در این راستا برای اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان نیز برنامه‌های صالحین به دو منظور تثبیت و انسجام بخشی گروه‌های صالحین موجود و جذب و تشکیل گروه‌های صالحین جدید شکل گرفته است.

وی اضافه کرد: برنامه های متنوع و جذاب دینی، مهارتی و قرآنی شامل قرائت، مفاهیم، حفظ قرآن، آموزش نماز، احکام نماز، آموزش سبک زندگی فردی، خانوادگی، اجتماعی و برنامه‌های دیگر شامل مسابقات، اردوها، برنامه‌های ورزشی متناسب با ظرفیت‌هایی که در مساجد و پایگاه‌های مسجد وجود دارد از جمله برنامه‌های تدوین شده برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه فامنین اظهار داشت: تبلیغ طرح جوانه‌های صالحین از 10 خرداد ماه آغاز و ثبت نام آن نیز از 15 خرداد ماه در شهرستان فامنین انجام شده است.

وی ادامه داد: طرح جوانه‌ها صالحین در دو مرحله آغاز می‌شود که مرحله نخست 25 خردادماه تا پایان ماه مبارک رمضان و مرحله دوم نیز از پایان ماه مبارک رمضان تا پایان شهریورماه پیش بینی شده است.

رضایی خاطرنشان کرد: طرح جوانه های صالحین برای پر کردن اوقات فراغت بسیجیان و در راستای جذب و سازماندهی نیروهای بسیجی در قالب فعالیت‌های هفتگانه انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات