همزمان با کشف مقادیری اسلحه و فشنگ از سارقان عنوان شد

باند سه نفره سارقان مسلح و آدم‌ربا متلاشی شد

اعضای یک باند سه نفره سرقت مسلحانه و آدم ربایی که اقدام به سرقت بیش ۵۰ خودرو نیز کرده بودند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۵۳۵۴۰۲
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج،  چندی پیش و به دنبال وقوع چند مورد زورگیری و سرقت خودرو و زورگیری در شهرستان بهارستان، کارآگاهان پلیس آگاهی غرب استان تهران تحقیقات وسیعی را برای شناسایی سارقان انجام دادند.

در تحقیقات انجام شده و با توجه به سرنخ‌های به دست آمده مشخص شد که تمامی این سرقت‌ها توسط یک باند صورت گرفته است لذا کارآگاهان به بررسی دقیق صحنه‌های سرقت و جمع‌آوری سرنخ‌های باقی مانده پرداختند تا با بهره‌گیری از تمامی سرنخ‌ها بتوانند ردی از سارقان به دست آورند.

پس از جمع‌آوری سرنخ‌های باقی مانده در صحنه‌های جرم و اطلاعات به دست آمده از قربانیان، ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران توانستند با همکاری اطلاعاتی کلانتری 12 نسیم‌شهر، سه سارق سابقه‌دار که در قالب یک باند، دست به سرقت به شیوه زورگیری زده بودند را شناسایی کنند.

همزمان با شناسایی محل اختفای این سه سارق سابقه‌دار، ماموران پلیس غرب استان تهران به بازرسی از مخفیگاه متهمان، یک قبضه سلاح کلت کمری و 15 تیر جنگی، چند قبضه  قمه، ساطور و یک دستگاه خودروی پژو 405 دارای سابقه سرقت به عنف را کشف کردند.

سردار محسن خانچرلی با اعلام خبر دستگیری این سه متهم زورگیر به تسنیم گفت:‌ متهمان دستگیر شده با توجه به سوابق کیفری و جرائم پیشین خود تحت تعقیب مراجع قضایی تهران بودند.

رئیس پلیس غرب استان تهران خاطرنشان کرد: هر سه متهم در اظهارات خود به ماموران، به 93 فقره سرقت از جمله 50 فقره سرقت خودرو، 40 فقره سرقت موتورسیکلت، یک فقره زورگیری، یک فقره سرقت مسلحانه و یک فقره آدم ربایی با همدستی هم در شهرستان‌های استان تهران اعتراف کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار