جبهه اصلاح‌طلبان ایران طی بیانیه‌ای از تلاش‌های تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان که هم اینک در وین مشغول مذاکره با قدرت‌های غربی است، حمایت کرد.
کد خبر: ۸۵۳۵۳۵۴
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، جبهه اصلاح‌طلبان ایران طی بیانیه‌ای از تلاش‌های تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان که هم اینک در وین مشغول مذاکره با قدرت‌های غربی است، حمایت کرد.

در بخشی از این بیانیه تاکید شده است: بر همه گروه‌ها، جریانات، احزاب و تشکل‌های ملی و مردمی است که به هر نحو ممکن حمایت خود را از تیم مذاکره کننده اعلام و توطئه مکاران و فتنه‌گران را نقش بر آب سازند.

به گزارش فارس، متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

«20ماه است که ابر و باد و مه و خورشید و فلک پر قدرت و پر صلابت دست اندرکار دفع شری بزرگ در این مملکت شده اند. شری بنام تحریم که نظام بی منطق شورای امنیت و نظام پر قساوت و قدرت در سطح جهانی بر این سرزمین، بر این ملت و بر ما ایرانیان تحمیل کرده است و مجانینی نیز در داخل به انحاء مختلف در ایجاد این شر ایفای نقش کرده اند. اما از آنجا که دفع شر امری عقلایی و اخلاقی است رهبر بزرگوار جمهوری اسلامی نیز خود در این مدافعه نقشی بزرگ و اساسی بازی کرده اند و تاکنون با فراست و ذکاوت مثال زدنی کوشیده اند شرایط این دفع شر را فراهم کنند.

روی کار آمدن دولت یازدهم بی تردید محصول همان فراست و ذکاوت رهبری است و از آن جا که ایشان خود آثار زهر و سم تحریم‌ها را در کالبد جامعه و اقتصاد و حتی خلق و خوی ملی حس کرده اند با تمام توان از دولت دکتر روحانی برای دفع این شر بزرگ و فتنه عظیم حمایت کرده و مذاکره و هیئت مذاکره کننده را مورد تأیید قرار داده اند.

در این میان هیئت مذاکره کننده ایرانی به رهبری محمد جواد ظریف، این دیپلمات قهار، کارکشته و صد البته اخلاق مدار  با تحمل مشقت‌ها و ناملایمات فراوان توانسته است خستگی ناپذیر و پر استقامت مسیر دفع این فتنه دردناک و این شر پر شرارت را هموار کند و علیرغم جهل مرکب عوامل داخلی فتنه و فساد و اختلال کوشیده است با صبوری و نجابت و ملایمت فراوان خواسته‌های ملت، رهبر و دولت را تا حد امکان به مرحله توفیق نهایی برساند.

از این رو در این برهه بسیار حساس که عربستان بد سلاطین و اسرائیل یاغی و هار از انجام توافق نهایی میان ایران و پنج قدرت جهانی بیمناک هستند و نیز برخی از افراطیون کینه جو و عصبی مزاج در داخل آمریکا و ایران که تنور امیال و هوس‌های خود را در صورت پیروزی مذاکرات سرد و خاموش می‌یابند بر همه گروه‌ها، جریانات، احزاب و تشکل‌های ملی و مردمی است که به هر نحو ممکن حمایت خود را از تیم مذاکره کننده اعلام و توطئه مکاران و فتنه گران را نقش بر آب سازند.

ملت شریف ایران نیز به سهم خود قدردان همه این زحمات و تلاش‌های خستگی ناپذیر هستند و از هیئت نمایندگی جمهوری اسلامی ایران حمایت جانانه می‌کنند و امیدوارند یکبار برای همیشه به کمک این سلحشوران نبرد دیپلماتیک، چشم همه فتنه گران را که سال‌ها آرام و قرار را از ملت ایران سلب کرده است به گونه‌ای کور کنند که دگر نتوانند راحت و رفاه و آرامش را از این ملت دریغ دارند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

دفتر سیاسی

جمشید ایرانی»

ارسال نظرات