بافقی عنوان کرد

نام «از لاک جیغ تا خدا» از کجا آمده است؟

تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه «از لاک جیغ تا خدا» گفت: نام این مجموعه براساس داستان واقعی یکی از شخصیت‌های داستان انتخاب و تولید شد.
کد خبر: ۸۵۳۵۳۴۰
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،  مجوعه «از لاک جیغ تا خدا» عنوان برنامه ای است که در ماه رمضان سال جاری؛ حرف‌ها و حدیث‌های فراوانی به راه انداخته است.

هاشم بافقی کارگردان این مجموعه حرف‌های جالبی درباره این برنامه می‌زند.

بافقی گفت: برای ساخت این برنامه سه سال جنگیدم برای اینکه بگویم دوران تولید برنامه‌هایی با محوریت کارشناسان مذهبی گذشته است و باید با طرح جدیدی کار را برای مخاطبان تولید کنیم.

وی درباره انتقاداتی که درباره نام این مجموعه شده، افزود: من در وهله اول اسم خاصی در نظرم نبود و قصد نداشتم اسمی که مخاطب قبلا شنیده بود را برای این اثر بگذارم.اما در یکی از برنامه‌های ضبط آزمایشی یکی از خانم‌ها، قصه بسیار جالبی در ارتباط شخصی خودش با خداوند داشت .این خانم معتقد بود که لاک‌ها مانع تحقق آخرین مرحله رسیدن به خدا می‌شوند و در عین حال می‌گفت که من لاک‌هایم را بسیار دوست داشتم مخصوصا لاک‌های جیغ را. برای اولین بار در همان جا بود که این جرقه در ذهن من ایجاد شد و نام برنامه را از اینجا گرفتم و با اجازه آن شخص «از لاک جیغ تا خدا» را برای این مجموعه انتخاب کردیم.

کارگردان «از لاک جیغ تا خدا» تصریح کرد:‌ ساخت این مجموعه از 15 روز مانده به آغاز ماه رمضان آغاز شد و در تولید این برنامه برای شبکه دو سیما همکاری‌ و همفکری‌های بسیاری انجام شد و توانسنیم در تولید این برنامه موفق باشیم.

«از لاک جیغ تا خدا» نام مستندی است که می‌کوشد تغییر تدریجی خانم‌هایی را به تصویر بکشد که حجاب را برگزیده‌اند. این مستند در ماه مبارک رمضان هر شب از شبکه دو پخش می‌شود.

ارسال نظرات