کاظمی در مراسم تحویل طومار امضای گزاره‌برگ ملی به وزارت خارجه
نماینده ویژه قائم‌مقام وزیر امور خارجه گفت: طومار امضای میلیونی پای گزاره برگ ملی یک سند ملی و واقعی است و آن را در مجامع و نمایشگاه‌های بین‌المللی که امکان ارائه آن باشد نمایش می‌دهیم.
کد خبر: ۸۵۳۵۲۹۷
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، محسن کاظمی نماینده ویژه قائم‌مقام وزیر امور خارجه در مراسم تحویل طومار امضای میلیونی ملت ایران پای گزاره‌برگ ملی که صبح امروز در محل وزارت خارجه برگزار شد، اظهار داشت: این طومار سند ملی و واقعی کشورمان است و شاید اولین سندی باشد که این حجم امضا و پشتیبانی ملت را داشته باشد.

وی افزود: همانطو ر که حمایت مردم از رزمندگان در دفاع مقدس موثر بود، این طومار نیز یک نوع حمایت ملت از تیم مذاکره‌ کننده است.

کاظمی تاکید کرد: این طومار در وزارت خارجه حفظ و در نمایشگاه‌ها و مجامع بین‌المللی که امکان ارائه آن باشد، نمایش داده می‌شود.

نماینده ویژه قائم‌مقام وزیر خارجه خاطرنشان کرد: ما از مردم غیور و سلحشور کشور متشکریم که این سند ملی را در حمایت از مذاکره‌کنندگان به وزارت خارجه آورده‌اند.

کاظمی خاطرنشان کرد: وزارت خارجه خط مقدم جمهوری اسلامی است و این یک حمایت بزرگ است و ما همه همدل و همزبان هستیم.

وی در پایان اظهار داشت: تیم مذاکره‌ کننده به دنبال حفظ منافع ملت است و ملت نیز از فرزندان خود در این مذاکرات حمایت می‌کند.

ارسال نظرات