مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان:
مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان گفت: ما نیاز به این داریم که هویت دختر ایرانی باید دوباره احیا شود، چرا که دختران ما از هویت دینی فاصله گرفته‌اند و این فاصله در افزایش آمارهای طلاق قابل مشاهده است.
کد خبر: ۸۵۳۵۲۷۰
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از گیلان، کامیار مهدی‌پور در اولین جلسه ستاد دانشجویی نهضت "ما زنده‌ایم" که با حضور دانشجویان نخبه و جانشینان خواهر دانشگاه‌های استان گیلان در سازمان بسیج دانشجویی گیلان برگزار شد، با اشاره به راه‌اندازی نهضت "ما زنده‌ایم" اظهار کرد: ضرورت دارد که چه نگاهی به موضوع نهضت داشته باشیم و این فرصتی شده است که به کرامت زن در اسلام بپردازیم.

وی گفت: این یک تدبیر هوشمندانه است که مقام معظم رهبری این را به عنوان الگوی سوم به جامعه معرفی کردند، ما باید توفیق این را داشته باشیم که این الگو را به سراسر جهان قالب کنیم.

مهدی‌پور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: در همه صحنه‌ها از قبیل صحنه سیاسی، فرهنگی، تبلیغاتی و ارتباطاتی جهاد است، جهاد فقط جهاد نظامی نیست؛ انواع و اقسام عرصه‌های زندگی بشر، عرصه‌ی جهادند.

وی با بیان اینکه ثمره نگاه اسلام به زن نگاه عاطفی است، گفت: نگاه عاطفی اسلام به شخصیت زن، جامعه را مسخر عواطفش کرده است که این عواطف گمشده امروز جهان است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان ایثار و فداکار را از ویژگی‌های بارز عواطف زنان عنوان کرد و گفت: در 8 سال دفاع مقدس ما شاهد ایثار و فداکاری‌های مادارن و همسران شهدا بودیم.

مهدی‌پور گفت: ما در این نهضت انتظار داریم که با تلاش‌های جانشینان خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های گیلان حرکتی که در این زمینه انجام می‌شود، جهادی باشد.

وی گفت: ما نیاز به این داریم که هویت دختر ایرانی باید دوباره احیا شود، چرا که دختران ما از هویت دینی فاصله گرفته‌اند و این فاصله در افزایش آمارهای طلاق قابل مشاهده است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان با اشاره به این که یکی دیگر از نگرانی‌های جدی که در حوزه زنان وجود دارد ازدواج سفید است، گفت: آمار ازدواج سفید در جامعه در حال افزایش است،  قطعا اگر رفتارها اسلامی باشد این رفتارها اتفاق نخواهد افتاد، بسیاری از این رفتارها از روی عدم آگاهی و توطئه‌های دشمنان است.

وی اضافه کرد: اگر نتوانیم نسل انقلابی تولید کنیم که با باورهای انقلابی ارتباط پیدا کند، به قول فرمایش مقام معظم رهبری ملت ما سیلی خواهد خورد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان گفت: باید با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری و امام راحل مسیر انقلاب را به درستی ادامه دهیم و در این راه از شما انتظار داریم که با کمک شما خواهران بسیجی مدل موفقی برای دختران جوان جامعه ارائه دهیم.

مهدی پور با بیان اینکه رواج فرهنگ کتابخوانی در بین دختران اثرات مثبتی خواهد داشت، گفت: امیدواریم از مهرماه شاهد این باشیم که در این راستا برنامه‌های زیاد و تاثیرگذاری در دانشگاه به همت جانشینان خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها برگزار شود.

 

ارسال نظرات