خبرهای داغ:
جانشین راهبردی سپاه استان قزوین گفت: والدین شهدا با تربیت فرزندان مومن، تشویق و اعزام آنان به جنگ تحمیلی در مقابل دشمنان ازآرمان‌های اسلام و انقلاب دفاع کرده اند.
کد خبر: ۸۵۳۵۲۶۹
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹

سرهنگ عباس برزگر ابراهیمی جانشین راهبردی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در حاشیه تشییع پیکر پدر شهیدان کبیری در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: خانواده شهید کبیری، متدین ، اصیل و مومنی هستند چرا که دو شهید و چندین جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند به این منظور که، آنان از اوایل انقلاب تا کنون نظام انقلاب اسلامی را نه تنها حفظ کرده بلکه در مقابل دشمنان ایستادگی و استقامت داشته اند.

وی افزود: امروزه ما هر چه داریم به برکت خون شهدا است چرا آنان در طول هشت سال دفاع مقدس با همه وجود در عرصه نبرد حاضر شده و جانفشانی کرده اند.

این مسئول خاطر نشان کرد: این مراسم هایی که در سطح شهر برگزار می شود نشان دهنده این موضوع است که مردم استان قزوین قدر شهدا را می دانند و خاطره آنان را همواره زنده نگه می دارند.

پاسداشت خون شهدا یک تکلیف همگانی است

جانشین راهبردی سپاه استان قزوین با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست افزود: در حال حاضر وظیفه ما در مقابل خانواده شهدا این است که  دین خود را نسبت به ایثارگری آنان ادا کنیم چرا که آنان فرزندانشان را که سرمایه زندگی خود بوده اند را با اخلاص در راه اهداف انقلاب اسلامی فدا کردند.

 به گفته برزگر ابراهیمی، والدین شهدا با تربیت فرزندان مومن، تشویق و اعزام آنان به جنگ تحمیلی در مقابل دشمنان ازآرمان های اسلام و انقلاب دفاع کرده اند.

جانشین راهبردی سپاه استان قزوین تصریح کرد: پاسداشت خون شهدا ، ایثارگران و جانبازان یک تکلیف همگانی است که باید همواره حفظ و تقویت شود.

 

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها