قانونمندی تحویل تجهیزات ماهواره‌ای

دبیر ستاد امر به معروف سپاه بابلسر گفت: تحویل داوطلبانه تجهیزات ماهوارهای به ناحیه مقاومت بسیج نه تنها هیچ منع قانونی ندارد بلکه مردم با این انتخاب آگاهانه از یک دستگاه گیرنده دیجیتال رایگان نیز بهرهمند میشوند
کد خبر: ۸۵۳۵۲۶۸
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸



خبرگزاری بسیج مازندران، سیدصمد شفیقی در حاشیه مراسم امحای بیش از 100 دستگاه ماهواره در بابلسر طی گفت‌وگویی اظهار داشت: یکی از مصادیقی که به سبک زندگی ایرانی اسلامی، آسیب جدی وارد می‌کند ماهواره است.

وی با اشاره به طرح تحویل داوطلبانه ماهواره در بابلسر، گفت: شهروندان و ساکنان این شهرستان به این نتیجه رسیدند که استفاده از این تجهیزات برای حفظ و کیان خانواده زیان‌آور است و اقدام به تحویل داوطلبانه آن کردند.

دبیر ستاد امر به معروف سپاه بابلسر تصریح کرد: همکاری مسئولان، بسیجیان و پیشکسوتان دفاع مقدس بابلسر و ارائه آموزش‌های خانواده محور، نقش موثری در بیان ضررها و آسیب‌های استفاده از تجهیزات ماهواره‌ای داشته است.

شفیقی با بیان اینکه بسیاری از خانواده‌ها  به واسطه خجالت و یا ترس، نمی‌توانند برای تحویل داوطلبانه ماهواره به سپاه مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه سپاه بابلسر توانست باوری صحیح و منطقی از نام مقدس و فعالیت‌های تاثیرگذار سپاه در اذهان عمومی جامعه ایجاد کند.

وی در پایان اذعان کرد: تحویل داوطلبانه تجهیزات ماهواره‌ای به ناحیه مقاومت بسیج نه تنها هیچ منع قانونی ندارد بلکه مردم با این انتخاب آگاهانه از یک دستگاه گیرنده دیجیتال رایگان نیز بهره‌مند می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها