طرح پیمایش نفت و گاز به صورت پیمایشی از اول تیرماه 1394 برای ماشین های نفت و گاز سوز شهری و برون شهری اجرا شد.
کد خبر: ۸۵۳۵۲۶۴
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳

 



خبرگزاری بسیج مازندران، حسین علی طالبی ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری در گفتگو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه 110 پمپ بنزین در منطقه ساری وجود دارد ، اظهارداشت : 79 جایگاه  سی .ان . جی نیز از گلوگاه تا آمل وجود دارد که 34 جایگاه تک منظوره و 34 دومنظوره هستند.

وی با اشاره به کمبود جایگاه سوخت در برخی شهرهای بزرگ ، بیان داشت : در شهرهای بزرگی همچون ساری ، بابل ، آمل و قائمشهر درخواست های زیادی برای احداث جایگاه های سوخت  شده است که تا پایان سال در مراکز این شهرها دو جایگاه راه اندازی می شود .

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با بیان اینکه بیشترین کمبود جایگاه های سوخت در ورودی استان وجود دارد ، تاکید کرد : در پل سفید اولین پمپ بنزین ورودی راه اندازی شد و برای جاده هراز نیز در مسیر رفت و برگشت در روستای رزکه تقاضا ارائه شده است که پس از طی مراحل قانونی احداث می شود .

وی درادامه به افزایش 4 درصدی مصرف بنزین نسبت به مشابه سال قبل خبرداد و گفت : در سه ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته نفت سفید 13 درصد افزایش و نفت و گاز نیز 7 درصد کاهش داشته است .

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری به هدفمندی سوخت اشاره کرد و بیان داشت : بررسی های انجام شده بیست روزقبل از هدفمندی و پس از آن  نشان دهنده کاهش 6 درصدی بنزین و 12 درصدی نفت و گاز است.

طالبی از اجرای طرح پیمایش نفت و گاز به صورت پیمایشی از اول تیرماه 1394 برای  ماشین های نفت و گاز سوز شهری و برون شهری خبرداد و افزود : با اجرای این طرح 70 درصد سوخت به ماشین های شهری تعلق می گیرد و 30 درصد مابقی براساس بارنامه و صورت حساب می باشد .

وی همچنین با بیان اینکه این طرح از مرداد ماه 1395 به صورت  جی .پی .اس اجرا می شود ، گفت : متقاضیانی که دارای ماشین های درون شهری هستند می توانند برای ثبت نام به سایت    مراجعه کنند.www.navgan.ir

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با بیان اینکه به منظور رفاه مسافران بازید از جایگاه های سوخت قبل از ماه مبارک رمضان انجام شده است ، بیان کرد : با توجه به حجم مسافران پس از ماه مبارک رمضان بازدید های متعددی در طول این ماه نیز صورت می گیرد.

طالبی همچنین از آموزش کارکنان جایگاه ها عرضه سوخت خبرداد و افزود : آموزش های لازم  جهت ارتباط بهتر کارکنان جایگاه های عرضه سوخت با مشتریان داده می شود .

مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با اشاره به ابلاغ دولت مبنی بر کاهش قیمت سی .ان . جی از سوم تیر ماه سال جاری ، گفت :  با ابلاغ مقام عالی وزارت  قیمت سی .ان . جی از سوم تیرماه 1394 تا پایان شهریورماه سال جاری 100 تومان کاهش پیدا می کند که این امر برای رفاه مسافرین و کمک به هزینه خانوار صورت می گیرد .

وی به آموزش کارکنان اشاره کرد و بیان داشت : شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه ساری یکی از اداراتی است که در حوزه آموزش رتبه اول تا سوم را دارد .

طالبی با تاکید براینکه به علت اشتغال زایی مواد در پمپ بنزین ها و انبارها باید کارکنان برای دریافت کارت ایمنی در دوره های آموزشی شرکت کنند ، افزود : کارگران تا صدور مجوز ایمنی نمی توانند مشغول به کار شوند

ارسال نظرات
پر بیننده ها