خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود از برگزاری جلسات حلقه های صالحین در بوستان های سلامت خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۵۱۶۱
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
حسین ابوذری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری حلقه های صالحین پایگاه ها در بوستان های سلامت گفت: حلقه های صالحین پایگاه های بسیج این حوزه با حضور اعضا در بوستان های سلامت در پارک های شهدای محراب،آبشار،ولایت و هفتم تیر شاهرود برگزار می شود.


وی افزود: جلسات حلقه های صالحین با حضور متربیان از پایگاه های مختلف این حوزه در بوستان های سلامت اجرا و در کنار پیگیری برنامه های حلقه ها شرکت کنندگان در برنامه های بوستان سلامت نیز شرکت می کنند.


 فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود با بیان اینکه یکی از اهداف بوستان های سلامت ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی و توجه به اصلاح جامعه است بیان کرد: حلقه های صالحین با حضور خود در بوستان ها و تشکیل جلسه سبب می شوند نظام صالحین برای عموم مردم جامعه تشریح و تبیین شود و برنامه های صالحین در این بوستان ها تبلیغ گردد.


ابوذري تصریح کرد: به همت نظام صالحین سپاه شاهرود برنامه های مختلف فرهنگی هنری و ورزشی نیز برای متربیان حلقه های صالحین در این بوستان ها در نظر گرفته شده است که علاوه بر برنامه جلسه صالحین در این برنامه ها نیز شرکت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها