خبرهای داغ:

اولین ستاد بازسازی واقعه غدیر با ریاست امام جمعه طبس برگزار شد

نخستین جلسه ستاد بازسازی حماسه غدیر خم با ریاست امام جمعه طبس و ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی به‌طور هم‌زمان در محل معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس تشکیل شد.
کد خبر: ۸۵۳۵۱۵۹
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام سیدابراهیم مهاجریان‌مقدم امام جمعه طبس در جلسه ستاد بازسازی حماسه غدیر خم و پشتیبانی اردوهای جهادی که به‌طور هم‌زمان در فرمانداری طبس تشکیل شد، غدیر را یکی از حوادث مهم و تأثیرگذار تاریخ اسلام عنوان کرد.

وی با اشاره به وجود مخالفت‌ها با حادثه عظیم غدیر در داخل و خارج جامعه اسلامی، گفت: باید ابعاد مختلف حادثه غدیر و پیام‌های آن را برای نسل‌های امروز و آینده تبیین کرد، چرا که این موضوع به بحث ولایت و امامت مربوط می‌شود و ما باید ولایت امروز را بشناسیم و از آن اطاعت کنیم.

مهدی اخوان‌صفار، سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس نیز در این جلسه بر لزوم توجه به محتوا و کیفیت برگزاری مراسم بازسازی غدیر تأکید کرد و از دستگاه‌های اجرایی و هیئت‌های مذهبی خواست برای این منظور همکاری و مساعدت کنند.

مهدی صادق‌احمدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس با اعلام تشکیل ستاد بازسازی غدیر گفت: ریاست این ستاد برعهده امام جمعه طبس است و فرماندار سمت جانشین ستاد را دارد و دبیری ستاد با ناحیه مقاومت بسیج است.

وی ادامه داد: کمیته‌های مختلف (هنری، مالی، تولید محتوا، پشتیبانی و...) به منظور برگزاری مطلوب مراسم تشکیل شده است.

در دستور کار دوم این جلسه که به اردوهای جهادی اختصاص داشت؛ گزارشی از فعالیت اردوهای جهادی در زمینه‌های فرهنگی، عمرانی، کشاورزی و دامپروری ارائه و اعلام شد که هدف اصلی برگزاری اردوهای جهادی و هجرت دانش‌آموزی، تحقق اقتصاد مقاومتی است.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس با قدردانی از فعالیت‌های انجام شده در اردوهای جهادی، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری تنها راه برون‌رفت از شرایط دشوار فعلی تحقق اقتصاد مقاومتی است و دولت تدبیر و امید نیز در همین راستا و برای حمایت از تولید داخل، خرید هر گونه اقلام خارجی را در ادارات و دستگاه‌های دولتی ممنوع اعلام کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها