خبرهای داغ:
با حضور مسئولان استانی:

مراسم تشییع پدر شهیدان کبیری برگزار شد

مراسم تشییع پدر شهیدان محمود و محمدرضا کبیری صبح امروز با حضور مسئولان استان قزوین برگزار شد
کد خبر: ۸۵۳۵۱۴۹
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، مراسم تشیع پدر شهیدان محمود و محمد رضا کبیری صبح امروز از مقابل امازاده اسماعیل برگزار تشییع شد.

مراسم تشیع مرحوم حاج علی اکبرکبیری صبح امروز با با حضور مسئولان و مدیران اجرایی، روحانیون و ائمه جماعات، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم مومن استان قزوین برگزار شد.

رحوم حاج علی‌اکبر کبیری پدر شهیدان محمود و محمدرضا کبیری و جانبازان حسین، ابوالحسن و ابوالقاسم کبیری به ترتیب جانباز 25 درصد، 10 درصد و 25 درصد، به علت کهولت سنی در سن 92 سالگی دارفانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

لازم به ذکر است: مراسم شام غریبان از ساعت18 تا 19:30 روز چهارشنبه در حسینیه امامزاده اسماعیل(ع) ومراسم صباح مزار از ساعت 7:30 تا 9 روز پنج شنبه11/4/94 در همان مکان برگزار خواهد شد.

شهید محمدرضا کبیری، دوازدهم فروردین ۱۳۴۶، در شهر قزوین به دنیا آمد. پدرش علی‌اکبر، پلیس بود و مادرش نوش‌آفرین نام داشت، این شهید گرانقدر دانشجوی دوره کارشناسی در رشته صنایع پتروشیمی بود. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. چهارم دی ۱۳۶۵، در ام‌الرصاص عراق به شهادت رسید.

شهید محمود کبیری نیز هشتم دی ۱۳۴۷، در شهر قزوین به دنیا آمد. دانش‌آموز سوم متوسطه در رشته تجربی بود. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و پنجم دی ۱۳۶۵، در خرمشهر بر اثر اصابت گلوله به سر، شهید شد.

 

1003/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها