فرمانده سپاه ناحیه سمنان با تأكيد بر بصيرت افزايي و هوشياري در جنگ نرم امروز گفت: طرح بوستان سلامت در راستاي مقابله با تهاجم فرهنگي دشمنان اجرا مي شود.
کد خبر: ۸۵۳۵۱۴۱
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
عسگر مجیدی در گفت و گو با خبرنگار بسیج از سمنان ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان اظهار کرد: با توجه به جبهه ای که دشمن در مقابل اسلام و مسلمین شکل داده است؛ ما نیز باید خود را برای مقابله با این هجمه ها مسلح كنيم.

وی با اشاره بر اینکه دشمن در انهدام باورهای دینی در جوانان به وسیله ماهواره سخت در تلاش است، افزود: خنثی سازی همه هجمه ها با اتحاد و همکاری مردم انجام می شود؛ و مردم حضور پر رنگشان را در تمام عرصه ها به اثبات رسانده اند.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان بيان کرد: چندین سال گذشته رهبر معظم انقلاب بحث تهاجم فرهنگی را برای ملت ایران مطرح کردند و درست از همان زمان شاهد تلاش های دشمن در جنگ نرم شدیم؛ بنابراین باید پیش بینی های رهبري را جدی گرفته و همانند همیشه گوش به فرمان ولايت باشیم.

مجيدي با اشاره به اينكه طرح بوستان سلامت متناسب ظرفیت و تراکم جمعیت در پارک های آبشار، 8شهریور و شقایق از پنج شنبه يازدهم تيرماه آغاز و تا پایان تابستان ادامه می یابند، افزود: بر اساس برنامه ریزی ها پیش بینی شده است که تعدادی از برنامه ها بعد از تابستان نیز ادامه پیدا کنند.

وي با اشاره بر تعداد دیگری از برنامه ها خاطرنشان كرد: سینما پارک، ایستگاه صواتی، نقاشی، نمایشگاه‌ها به همراه ارائه محصولاتی برای کودکان و نوجوانان، نشست های روشنگری در راستای ارتقاي آگاهی مردم با محوريت مسائل روز، محافل انس با قرآن و مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در قالب طرح بوستان سلامت در اماكن تفريحي شهرستان سمنان برگزار می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها