فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: دشمنان و استکبار جهانی از خانواده بزرگ بسیج تودهنی‌های محکمی خورده است.
کد خبر: ۸۵۳۵۰۹۶
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، فتح‌الله جمیری صبح امروز در همایش بسیجیان مدافعان سربلندی با تبریک میلاد امام حسن(ع) و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر اظهار داشت: تیپ پیاده امام صادق(ع) مجموعه‌ای جوان با کادری بااستعداد بوده که نمونه آن گردان امام حسین(ع) بوشهر است که بسیجیانی بانشاط را آموزش داده و باعث شده در ستاد کل سپاه سربلند باشیم.

جمیری با اشاره به اینکه این تیپ با سابقه کم و با این همه افتخارات در ارزیابی‌ها در رده تیپ‌های با کارکرد 30 ساله است، افزود: حضور شما بسیجیان در عرصه‌های مختلف انقلاب و نظام باعث ناامیدی دشمنان شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان و استکبار جهانی از خانواده بزرگ بسیج تودهنی‌های محکمی خورده است، ادامه داد: با حضور شما بسیجیان در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف نظام است که دشمنان جرات وارد شدن به مرزو بوم ما و جنگ با ما را ندارند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: آمریکا کشور توانمندی است اما آنها می‌دانند که توان ما که برگرفته از اعتقادات و دین مبین اسلام است بیشتر بوده و امروز اگر آنها در مقابله با نظام ما نمی‌توانند کاری کنند علت آن اقتدار بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی و حضور مردم در صحنه‌های مختلف نظام است.

جمیری با تاکید بر اینکه این اقتدار بسیجیان است که آمریکا را پای میز مذاکره نشانده است، خاطرنشان کرد: اگر امروز همه کشورهای ابرقدرت و دارای سلاح هسته‌ای یک طرف میز مذاکره و ایران اسلامی طرف دیگر میز مذاکره نشسته است چیز جزء اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

وی با اشاره به اینکه همین برنامه‌های فرهنگی و نظامی بسیجیان در بسیج یک سد محکم و دندان‌شکنی برای دشمنان ایجاد کرده و باعث جلوگیری ورود آنها به جنگ با ایران می‌شود، عنوان داشت: با توجه به کارنامه درخشانی که بسیج در طول عمر با برکت نظام از خود نشان داده است مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای به آن دارد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به ماموریت‌های بسیج اشاره کرد و گفت: مقابله با تهدیدات سخت دشمن، مقابله با تهدیدات نرم دشمن و مقابله با تهدیدات دشمنان داخلی و منافقان از جمله ماموریت‌های اساسی بسیج است که الحمدالله در همه ماموریت‌های خود موفق بوده است و در این زمینه کارنامه‌ای درخشان دارد و باعث اقتدار ایران اسلامی شده است.

جمیری افزود: امروز دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند نظام و انقلاب اسلامی و مردم بزرگ ایران دامنه‌ها را طی کرده‌اند و در حال پیمودن قله‌ها هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها