خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه نهاوند خبر داد
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه نهاوند از اجرای طرح جوانه‌های صالحین در 37 پایگاه بسیج نهاوند خبر داد و گفت: پیش‌بینی حضور 2 هزار نفر در این طرح شده است.
کد خبر: ۸۵۳۵۰۶۸
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
حجت‌الاسلام احمد امیرخانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به اجرای طرح‌ جوانه‌های صالحین در پایگاه‌های بسیج شهرستان نهاوند اظهار داشت: یکی از محورهای این طرح برنامه‌های قرآنی است که شامل تفسیر، قرائت (روانخوانی، روخوانی، تجوید) و حفظ موضوعی قرآن می‌شود.

وی افزود: محور دوم نیز بحث نماز است که در این محور به مباحثی از قبیل احکام نماز، چیستی نماز، عمل به نماز و ترویج نماز پرداخته می‌شود.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به محور سوم این طرح با عنوان سبک زندگی بیان داشت: در این زمینه نیز موضوعاتی از قبیل زندگی فردی و اجتماعی، کلاس‌های فرهنگی و ورزشی مدنظر است که برای اوقات فراغت جوانان و آحاد مردمدراین طرح در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: زمان‌بندی اجرایی این برنامه‌ها نیز از 25 خرداد تا شهریور ماهسال جاری در راستای عمق‌بخشی به بسیج و حلقات صالحین برگزار می‌شود.

امیرخانی با بیان اینکه سعی شده تا در این کلاس‌ها از اقشار غیربسیجی در راستای جذب بیشتر بسیج استفاده شود، تصریح کرد: در این طرح جوانان با اصول اولیه زندگی یک مسلمان آشنا می‌شوند.

وی ادامه داد: برنامه‌های این طرح بیشتر در رده‌های سنی کودکان، نوجوانان و جوانان اجرا می‌شود و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به حوزه‌ها و پایگاه‌ها اقدام به ثبت نام در این طرح کنند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه اطلاع‌رسانیاز طریق نصب پلاکارد و بنر و برشور در سطح شهر و روستاها انجام شده است، ابراز داشت: طرح جوانه‌های صالحین در 37 پایگاه بسیج در نهاوند اجرا می‌شود و پیش بینی حضور 2 هزار نفر در این طرح شده است.

وی با اشاره به دیگر برنامه و کلاس‌های در نظر گرفته شده گفت: برنامه‌های دیگر فرهنگی نیز شامل کلاس‌های متنوع آموزش خیاطی، خطاطی، کتابخوانی و .... است.

امیرخانی در پایان خاطرنشان کرد: این طرح برای دومین سال است که اجرایی می‌شود و تلاش شده تا علاوه بر ارتقاء کیفیت کلاس‌های اعتقادی و دینی بر نامه‌های ورزشی بیشتری نیز برای جوانان باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات