فرمانده بسيج عشايري در نشست قرارگاه جهاد اقتصادي اظهار داشت :شرط اصلي اقتصاد مقاومتي خودكفايي خانواده هامي باشد.
کد خبر: ۸۵۳۵۰۴۱
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاري بسيج صبح امروزنشست قرارگاه جهاد اقتصادی با حضورفرماندهان ارشد سپاه فتح و مسئول حوزه نماينگي ولي فقيه برگزار شد.

در این نشست سرگردپاسدارعلي ستوده نيا با بیان این که ماموریت محوری بسیج اثبات کارآمدی در نظام است، ادامه داد: بسیج مصداق بارز و برجسته‌ای از دعای شریفه ((فان جندک هم الغالبون)) محسوب می‌شود چرا که بسیج جند‌الله و لشگر مخلص خدا است.

وی افزود: امروز کشور در مقطعی قرار گرفته است که نیاز دارد تا جوانان دغدغه مند در جبهه و جنگ فعلی که جنگ اقتصادی است وارد صحنه شوند و کشور را در این زمینه قوی کنند.

فرمانده ناحیه عشایری استان با اشاره به برخي از طرحهای اقتصاد مقاومتي در استان گفت:شرط اصلي اقتصاد مقاومتي خود كفايي خانواده ها مي باشد و بحمدالله اين مهم در استان كهگيلويه و بويراحمد تحقق و در حال پيگيري است.

ستوده نيا یکی از اهداف طرح های اقتصاد مقاومتی را کمک به معیشت خانوارها و همچنین اداره چرخه کامل تولید و امنیت غذایی دانست و خواستار توجه جدی در تخصیص وام های اقتصاد مقاومتی به بسیجیان شد.

 وی همچنین به ظرفیتهای موجود در عشایر اشاره کرد و افزود: زمینه اشتغال در عرصه های اقتصاد مقاومتی در قشر عشایر خوب و مغتنم است

انتهای پیام / اسحق باقرزاده.

 

 



ارسال نظرات