خبرهای داغ:
رئیس پلیس موادمخدر نیروی انتظامی شاهرود گفت: امروز مواد مخدر یکی از بلاهای خانمان سوز است و باید مراقب باشیم این بلا وارد حریم خانواده ما نشود.
کد خبر: ۸۵۳۵۰۳۳
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رحمانی ثانی در نشست آشنایی با موادمخدر سنتی و صنعتی و عوامل موثر در بروز اعتیاد که با عنوان(اعتیاد مرگ خاموش) به همت حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) در برنامه بوستان سلامت پارک شهدای محراب شاهرود برگزار شد در سخنانی با اشاره به توطئه های دشمن در تخریب جوامع گفت: یکی از راههای دشمنان برای ضربه زدن به جوامع مختلف ترویج مواد مخدر در آن جامعه است که از این طریق پایه های این جوامع که همانان نسل جوان آن است را تخریب می کنند.

وی افزود: مواد مخدر امروز به دو شیوه سنتی و صنعتی تولید می شود که نوع صنعتی یا شیمیایی آن بسیار خطرناک و مرگ آور است و متاسفانه جوانان جوامع مختلف را از این طریق دچار مشکلات مختلف کرده و آن جامعه را تسلیم خود می کنند.

رئیس پلیس موادمخدر نیروی انتظامی شاهرود با تشریح انواع موادمخدر سنتی و صنعتی و عوارض و مشکلات آن بیان کرد: تمام مواد مخدر سبب می شود تا فرد از حالت طبیعی خود خارج شده و دست به اعمالی بزند که در شرایط طبیعی آنها را انجام نمی دهد و این سبب می شود تا فرد حتی فوت کند.

وی تصریح کرد: کشور ما متاسفانه در مکانی قرار دارد که 80 درصد مواد مخدر سنتی جهان در کنار مرز شرقی آن تولید و باید از کشور ما برای عبوردادن آن استفاده کنند و در این راه شهدای زیادی را تقدیم نموده ایم و این معضلی است که گریبان گیر آن هستیم.

رحمانی ثانی با تاکید بر مراقبت از کانون خانواده ها در برابر تهدیدات دشمنان اظهار کرد: موادمخدر یکی از تهدیدات خطرناکی است که متاسفانه جامعه ما را که جوان است تهدید می کند و تلاش استکبار و دشمنان ما ترویج این مواد در جامعه با شگردهای مختلف است.

وی با هشدار به خانواده عنوان کرد: باید مراقب فرزندان خود باشید و بدانید اگر نتوانید رابطه خوبی با فرزندان برقرار و او را از نظر محبت تامین کنید حتماً به بیرون از خانواده پناه می برد و اولین معضلی که او را تهدید می کنند دوستان ناباب و مواد مخدر است.

رئیس پلیس موادمخدر نیروی انتظامی شاهرود خاطر نشان کرد: امروز مواد مخدر یکی از بلاهای خانمان سوز است و باید مراقب باشیم این بلا وارد حریم زندگی ما نشود و این با توجه و دقت بر بنیان های خانواده و توجه به فرهنگ اسلامی میسر خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها