خبرهای داغ:
حجت الاسلام نوروزی خبرداد:

برگزاری جشن میلاد امام حسن در 120 امامزاده قزوین

حجت الاسلام نوروزی از برگزاري جشن ميلاد امام حسن مجتبي (ع) در بيش از 120 بقعه و امامزاده در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۵۰۱۹
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین ، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین ، گفت : يكي از مناسبت‌هايي كه در ماه رمضان پيش‌رو داريم ولادت امام حسن (ع) است كه اداره كل اوقاف استان مراسم جشن ميلاد با سعادت كريم اهل بيت امام حسن مجتبي (ع) را در بيش از 120 امامزاده و بقعه متبرك استان برگزار مي‌كند. 

وي ادامه داد: در سال جاري با توجه به رويكرد فرهنگي فعاليت‌هاي بقاع متبركه در راستاي تحقق منويات مقام معظم رهبري مبني بر تبديل بقاع به قطب‌هاي فرهنگي پيش از 120 امامزاده و بقعه متبركه ما از هفته‌‌ها قبل خود را براي برگزاري هرچه با شكوه‌تر مراسم جشن ميلاد با سعادت امام حسن مجتبي (ع) آماده كرده‌اند. 

مدیركل اوقاف و امور خيريه استان قزوين در خصوص برنامه‌هاي شاخص و ويژه ميلاد امام حسن (ع) توضيح داد: همه برنامه‌هايي كه در سطح امامزادگان و بقاع متبركه استان انجام مي‌گيرد شاخص و نمونه است.
وي خاطرنشان كرد: ويژه برنامه ميلاد با سعادت كريم اهل بيت با عنوان ماه شب چهاردهم در شب ميلاد آن حضرت بعد از افطار در صحن مطهر حرم امامزاده حسين‌بن ‌علي‌بن‌ موسي‌الرضا (ع) برگزار مي‌شود. 
نوروزی خاطرنشان كرد: اميدواريم شاهد حضور پرشور مردم استان در برنامه‌هاي ميلاد كريم اهل بيت امام حسن مجتبي (ع) در بيش از 120 امامزاده و بقعه متبركه استان و بهره‌مندي از اين برنامه‌ها باشيم.

 

1003/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار