جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع):
حمید خرمدل به تهدیدات دشمن در عرصه جنگ نرم اشاره کرد، و ابراز داشت: جنگ نرم ابعاد متعددی دارد و لازمه آن داشتن بصیرت است؛ باید نگاهمان به انگشت اشاره رهبر باشد و دید که معظم له چه دغدغه‌ای دارند.
کد خبر: ۸۵۳۴۹۶۵
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶




 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛حمید خرمدل جانشین فرماندهی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در نشست با بسیجیان استان بوشهر، با بیان اینکه در شرایط کنونی در جنگ تمام عیار سخت، نیمه سخت و نرم هستیم گفت: مقام معظم رهبری در عرصه جنگ سخت تاکیدات فراوانی داشته اند و خواستار هوشیاری و عدم غافلگیری شده اند و بحول قوه الهی کشور در این عرصه در شرایط خوبی قرار دارد.

وی افزود: یک از راه های دشمن برای درگیر کردن کشور به جنگ نیمه سخت، تحریم های اقتصادی است و  این به معنای عصبی کردن مردم و کشاندن آنان به خیابان ها جهت اعتراض به شرایط است که بنا به فرموده رهبری لازمه جلوگیری از این تهدید اقتصاد مقاومتی است، کاری که هنوز به آن صورت انجام نشده است.

خرمدل به تهدیدات دشمن در عرصه جنگ نرم اشاره کرد، و ابراز داشت: جنگ نرم ابعاد متعددی دارد و لازمه آن داشتن بصیرت است؛ باید نگاهمان به انگشت اشاره رهبر باشد و دید که معظم له چه دغدغه ای دارد.

جانشین فرماندهی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه انقلاب‌های متعددی در تاریخ شکل گرفته است، اما هیچکدام از این انقلاب همچون انقلاب اسلامی ایران موفق نبوده، گفت: انقلاب اسلامی ایران رهبر و آرمان های آن مشخص بود و همه مردم پای کار بودند و ثمره آن پیشرفت روز افزون در همه زمینه‌ها و عرصه‌های مختلف به ویژه جنگ نرم است.

وی با بیان اینکه دشمن قصد از بین بردن آرمان های انقلاب را دارد، گفت: اتحاد و همدلی مهمترین مساله ای است که باید در بین جوانان انقلابی باشد. دشمن قصد دارد خط و مشی امام را تحریف کند،  همه ما این وظیفه را داریم که در مقابل هجمه های دشمن افکار امام (ره) را احیا کنیم.

 

 

ارسال نظرات