خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه تخصصی نهضت صرفه‌جویی در سرمایه‌های ملی خبر داد؛
فرمانده پایگاه تخصصی نهضت صرفه‌جویی در سرمایه‌های ملی گفت: همایش اقتصاد مقاومتی طلاب بسیجی به مدت دو شب با حضور اقشار مختلف مردم در بوستان شهید بنیادی قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۴۹۱۰
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود جانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران طی سخنانی با بیان اینکه طلاب بسیجی موسسه نهضت صرفه‌جویی در سرمایه‌های ملی در قالب پایگاه تخصصی اقتصاد مقاومتی حوزه شهید قربانی فعالیت‌های خود را گسترش داده‌اند، اظهار کرد: همایش اقتصاد مقاومتی طلاب بسیجی این موسسه به مدت دو شب با حضور اقشار مختلف مردم در بوستان شهید بنیادی قم برگزار شد.

وی بر ترویج آموزه‌های اقتصاد مقاومتی در میان آحاد مردم جامعه اسلامی تاکید کرد و افزود: نمایش عروسکی، برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه جوانان و بزرگسالان و قرعه‌کشی و اهدای جوایز با محوریت اقتصاد مقاومتی از برنامه‌های این همایش بوده است.

فرمانده پایگاه تخصصی نهضت صرفه‌جویی در سرمایه‌های ملی با اشاره به اینکه برخی از طلاب کارشناس نیز در حاشیه این همایش تبلیغ چهره به چهره خود را انجام داده‌اند، مطرح کرد: کارشناسان برجسته اقتصاد مقاومتی به عنوان سخنرانان اصلی این همایش به اهمیت تولید داخلی و استفاده از کالاهای ایرانی تاکید کردند.

وی برپایی نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی با همکاری بسیج سازندگی ناحیه امام حسین (ع) سپاه استان قم را یکی دیگر از برنامه‌های جانبی همایش مذکور برشمرد و ادامه داد: در برگزاری این همایش سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم و هیئت روضه‌الشهدا همکاری مناسبی داشته‌اند.

جانلو با تاکید بر اینکه فعالیت‌های این پایگاه تخصصی بعد از ماه مبارک رمضان با بازگشت طلاب بسیجی از تبلیغ به صورت گسترده‌تری دنبال می‌شود، عنوان کرد: طلاب بسیجی این موسسه بدون هیچ چشم‌داشت مادی برای تحقق رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی گام برداشته‌اند و امیدواریم مسئولان استانی نگاه ویژه‌ای به این حرکت داشته باشند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها