خبرهای داغ:
همزمان با سیزدهمین روز از ماه مبارک رمضان جلسه اخلاق با حضور کارکنان پایور و وظیفه درنماز خانه ناحیه مانه و سملقان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۴۸۸۲
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام تکمیلی گفت :در ماه مبارک رمضان هر عمل شما چندین برابر ثواب دارد و غفلت ها  هم چندین برابر انسان را به عقب می اندازد،چرا که گناه کردن در این ماه چند برابر حساب می شود.

وی بیان داشت: این ماه ماهی است که انسان باید خدا را درک کند هرچه انسان معرفت او بالا برود ارزش او بالا می رود ،بهترین کارها این است که انسان ایمان به خدا داشته باشد و ایمان باعث می شود که بقیه اعمال انسان پذیرفته شود وکسی که ایمان داشته باشد خدا را می بیند و هیچوقت گناه نمی کند،گناه مانند یک لگه آلودگی است که حقیقتا انسان را به عقب می اندازد وزندگی را متلاشی می کند،پس ما باید نسبت به محرمات خیلی دقیق باشید.

وی افزود:همه دنیا در بلا و مشکلات احاطه شده است و راه نجات از آن اعتماد به خداست ،خدا عالم مطلق است ،قادر مطلق است و حکیم است و همه ما را می شناسد .

حجت الاسلام تکمیلی در پایان افزود: جامعه که اعتمادبه خدا را از دست دهد آن جامعه دچار تزلزل می شود، اگر شما یک درصد احتمال تاثیر را در یک فرد دیدید واجب است آن را امر به معروف و نهی ازمنکر کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها