فرمانده سپاه تنگستان:

مراقب باشیم برای ولایت خوب سربازی کنیم

فرمانده سپاه تنگستان در ضیافت افطاری سربازان وظیفه این سپاه گفت: امروز همه ما به نوعی در کسوت سربازی ولایت هستیم و باید برای این مهم با تقویت شاخصه های معنوی و بنیه های اعتقادی تلاش کنیم سرباز خوبی برای نظام و ولایت باشیم.
کد خبر: ۸۵۳۴۸۷۳
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ سرهنگ محمد علی ملاکی در همایش گروههای ناصرین سپاه تنگستان و در جمع سربازان وظیفه گفت: سربازان وظیفه بسیجیان ما در پایگاههای مقاومت هستند که امروز در لباس سربازی به مهین و وطن خود خدمت می کنند.

وی افزود: محیط خدمت سربازی به طور حتم انسانهای آینده ساز انقلاب اسلامی را که با طراز و تفکر بسیجی پرورش یافته اند برای نقش آفرینی در عرصه های مختلف آماده می کند.

ملاکی گفت: سربازان عزیز قدر لحظه لحظه حضور در خدمت مقدس سربازی را بدانند و جایگاه تاثیر گذاری که می توانند در جامعه داشته باشند را پاسداری کنند.

وی گفت: امروز همه ما به نوعی در کسوت سربازی ولایت هستیم و باید برای این مهم با تقویت شاخصه های معنوی  و بنیه های اعتقادی تلاش کنیم سرباز خوبی برای نظام و ولایت باشیم.

ملاکی تاکید کرد: سپاه؛ سربازان را فرزندان مجموعه می داند و برای حفاظت و حراست از شخصیت آنها زمینه را فراهم کرده و تلاش می کند با ایجاد فضای سالم سربازان عزیز در مدت زمانی که به عنوان خادم انقلاب در مجموعه سپاه هستند در زمینه های اخلاقی؛ اعتقادی و معنوی و همچنین بالا رفتن بنیه علمی پیشرفت روز افزونی داشته باشند.

فرمانده سپاه امام علی تنگستان خطر نشان کرد: سربازان امانت خانواده ها در دست مجموعه سپاه هستند و ما تمام تلاش و کوششمان را برای حفظ شخصیت معنوی و انسانی آنها به کار خواهیم برد و انتظار داریم عزیزان سرباز ارتباط خود با مجموعه بسیج را پس از گذراندن دوران خدمت مقدس سربازی قطع  نکنند و دغدغه ما به عنوان مسئول در مجموعه سپاه به عنوان یک آسیب جدی همین قطع ارتباط این عزیزان با مساجد و کانونهای معنوی؛ فرهنگی ومذهبی جامعه است .

وی گفت: ما انتظار داریم عزیزان سرباز  پس از پایان خدمت مقدس سربازی به عنوان یک الگو  و کسی که در مجموعه س پاه خدمت کرده است در جامعه شناخته شده باشند.

سرهنگ ملاکی افزود: ما در تقویت گفتمان ولایت و رهبری در مجموعه سپاه و بسیج به عنوان محوری تری کار نگاه ویژه داریم و بالطبع سربازان نیز از این قاعده مستثنی نیستند و به عنوان یک اصل و مشخصه  در سپاه و بسیج به طور اصولی فرا می گیرند.

 گفتنی است در این مراسم معنوی که تنی چند از خانواده های سربازان وظیفه نیز حضور داشتند ضیافت افطاری فرمانده سپاه تنگستان در کنار سربازان وظیفه برگزارشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار