فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: سالانه بیش از 30 هزار نفر از البرز به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۳۴۸۴۲
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار علی استاد حسینی ظهر امروز در جمع جلسه علنی شورای شهر کرج اظهار داشت: حضور قشرهای مختلف مردم و به ویژه جوانان در مناطق جنگی نشان دهنده آشنایی نسل امروز با دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: نسل امروز با حضور در مناطق عملیاتی بیش از پیش با آرمان‌های رزمندگان اسلام آشنا شده و خود را موظف به حفظ و انتقال این آرمان‌ها به نسل آینده می‌کنند.

فرمانده سپاه استان البرز با تأکید بر اینکه سالانه بیش 30 هزار نفر از مردم این استان به مناطق جنگی اعزام می‌شوند افزود: اعزام مردم در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی می‌تواند ارزش‌های دوران هشت سال دفاع مقدس را به خوبی همگان قابل لمس و درک کند.
استادحسینی در ادامه سخنان خود به بیانات مقام معظم رهبری درباره کاروان‌های راهیان نور اشاره کرد و گفت: معظم له بر تقویت کاروان‌های راهیان نور تأکید فراوان دارند لذا ما نیز باید این مهم را به جد پیگیری کرده و بسترهای تقویت این مهم را ایجاد کنیم.
وی تأکید کرد: شناخت نسل نوجوان با حماسه‌های رزمندگان اسلام و آرمان‌های هشت سال دفاع مقدس نیز از مهمترین وظایف ما است که باید به درستی دنبال شود.

فرمانده سپاه استان البرز ادامه داد: یکی از نیازهای زائران این استان در مناطق عملیاتی را احداث مکانی برای استراحت آنان است.
استادحسینی افزود: در این راستا نیز باید برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.
وی تأکید کرد: با توجه به اینکه استان‌های دیگر با همکاری و تعامل شهرداری و استانداری در این مناطق، ‌مکان‌هایی را برای زائران تدارک دیده‌اند لذا از شورای شهر و شهرداری کرج نیز می‌خواهیم تا در ساخت مکانی برای استقرار زائران این استان در مناطق جنگی اقدامات لازم را انجام دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها